16 June, 2013

.....

Apolitik bir insanim Ben,hicbir zaman sevmedim politika konusmayi,ilgim,alakam hic olmadi o yuzden kendimi gelistireyim,ogreneyim su parti,bu parti,su bu terimi demedim.

Insan sevmek,oldugu gibi sevmek hep en buyuk amacim oldu,sonrasinda doga,hayvanlar.Annem ve Babam bizi Sevgi cercevesi icinde buyuttu,derin tartismalar olsa da farkliliklar yuzunden kimse kimsenin canini yakmadi,geleceginden,agacindan tarlasindan calmadi.Ama mutluluklarimizdan,riskimizdan,emegimizden calinmadi diyemem.Bunu yapanlar kalbimizden silindiler sonrasinda.


Uzgunum ne zamandir cok insan gibi.FB'um hic bu kadar yogun olmadi,IG'de beni ayakta tutan kucuk mutluluklarimi paylasmaya cekinir oldum.


Hepimiz kardesiz,farkliliklarimizla guzeliz.Guzelim dunyada,vatanda neden baris icinde yasayamayalim?Birbirimizden ogrenecegimiz oyle cok sey varken,paylasarak,severek cogalmak varken.


Bu olanlar beni dinden,imandan,insandan asla sogutmayacak,daha cok inanacagim,daha cok iyiliklerin dunyayi  er ya da  gec saracagini hayal edecegim.

Dilerim gelicek gunler huzur,mutluluk,baris ve harmoni getirsin icimize,disimiza.

Not:son fotografi Aret Vartanyan'in FB sayfasindan cektim bugun.

No comments:

Post a Comment