30 August, 2013

Londra'da gorulesi,Hampton Court Palace 2



Selam Cileksuyu'cular.Iste cok merak edip de gittigim,bahcesi haric pek de etkilenmedigim HCP ic goruntuleri.

Hani karanlik,hersey cok iri,kocaman.Daraltti beni bir sure sonra ama yine de ozellikle resinlere,tablolara hayran olmamak elde degil.

Nasil o koca tablolara kucucuk insanlar cizip gayet guzel surat ifadeleri koymuslar inanamiyorum bazen.

Bu tur yerleri gordukce,o zamanda bu kadar cok sey yapilabilmesi beni hayrete dusurmuyor degil bazen.




Sanirim ben boyle yerlerde en cok sutunlari ve etraflarindaki isiklari,yansimalari seviyorum.


Bir de hediyelik esya dukkanlarini.





Mutfak,inanilmaz,bir de gosteriler oluyor hani o zamanin etkisini yaratmak icin. Kimi insan oyle merakli ki,saatlerce dinleyebiliyorlar.Ben soyle uzaktan hayran hayran bakiyorum,sanirim gozumu mest etmek ve gonlumu eylemek,beynimi gelistirmekten daha onemli oldu benim icin hep.


Zafer Bayramimiz kutlu olsun,sahane gecsin yazin son haftasonu.

No comments:

Post a Comment