30 October, 2013

Kütüphane Cenneti

Benim yaşadığım memleket❤️ Bu günkü ilk ziyaretimdi ablam sayesinde,kendi bölgesinin şahane kütüphanesi.

Yapay göle bakıyor,ne ararsanız var.Ders çalışanlar,araştıranlar.Kafesi de var,toplantı odaları da.Çalışanlar pek yardımsever.
Mimarına bayıldım!


Sırada izlenicek bir dolu seçilmiş filmim yokmuş gibi Netflix'de,kitaplığımda dünya kadar kitabım yokmuş gibi bunları sectim,ablamın kartı ile.O kartı bana verdi çokça gelebileyim diye sağ olsun.Artık boş günlerimde ne yapıcağımı biliyorum.

 Dvd'ler haftaya,kitaplar ayın 20sinde geri verilicek.Heyecanlıyım,uzun yolumda kendime bolca okumayı,daha çok okumayı hedef koydum.Sayıcam:)

 Bu arada burasi Canada Water kütüphanesi,Southwark bölgesinde iseniz ihmal etmeyin der sevgiler sunarım.Sağlığınızın kıymetini bilin e mi,sevdikleriniz için❤️

No comments:

Post a Comment