25 October, 2013

Londra'da #yuruyelimguzelleselim❤️

Carsamba sabahi is gorusmesine gittim,Londra'nin guney batisina,hic gitmedigim hatta duymadigim bir bolgeye.Ikinci is gorusmemdi bu.

Ilk gorusmem Harris and Hoole adli 14 aydir acilmis,arkasina Tesco'yu almis,kisa zamanda 23 subeye sahip cici,modern,cool bir coffee shop,fotograflari ilk kolajda.
Fincanlarina bayildim,cok pahalilar AMA,gereksiz pahali.Hayat nasil bir tesadufler cenneti ki,yeni is yerim iste tam buranin karsisinda,hayalini kurdugum cok saygi duydugum bir markada,M&S'de. Sansima inanamiyorum ve sukretmekten kendimi alamiyorum.Ayin 5inde bilmem kacinci teste de girip yeni isime basliyorum bir aksilik olmazsa.Bana dua etmis,pozitif enerji gondermis herkesin dualari,niyetleri Kabul olsun,bana dilediklerinin binlercesi onlarin olsun dilerim yurekten❤️

Liberty' nun onundeki cicekler sizlere gelsin❤️
Ben ise baslayana kadar bolca disarlarda olmak istiyorum,Hani keyfini surmek  elimden geldigince.
Is gorusmesi sonrasi uzun yuruyusle gecti.Once Bond St.den St.James Park'a yurudum,orda soluklandim,gunes altinda simarip,kahvemi yudumladim,insanlari izledim.Ordan kalkip Waterloo East Istasyonu'na yurudum,kendime ayak ustu bir sandvic ismarladim,ton balikli. Ve huzur icinde trene binip eve vardim,oglen  uykusuna yattim.:)
Bu iki fotograf Cafe Royal'in penceresinden.Kendime kahvalti ismarlayacagim orda bir gun❤️




 Hepinize tum dileklerinizin gercek oldugu,sahane bir haftasonu diliyorum,yuruyun bolca,kesfedin,asik olun yeniden❤️

3 comments:

  1. once kocaman tebriklerrrr sanaaa:) hayirli olsun yeni isin ( evrene bir kez daha tesekkurler))
    sonraaaaaaa sen benim semtime mi geldin acaba:)) nereye yakin, south west demissin, chiswick yada fulham`a yakinmisin, yada hammersmith??? benim ilk yillarim south westte gecti :))

    ReplyDelete
  2. Tesekkurler sana da Evren'e de Tijen'cim.Sana yakin olabilirim ;) xxx

    ReplyDelete