12 November, 2013

cok sukur okudum bitirdim,Bir gun tek basina



bana kitap hediye eden insanlarin varligina minnetarim hep.hele ki,onlari cok etkileyen kitaplari veriyorlarsa bana,sanki aramizda cok daha ozel bir bag kurulmus gibi oluyor sanki.cok sevdigim insanlarin,etkilendikleri kitaplari da okumaya calisiyorum,almaya calisiyorum merak ettigimden,onlari belki daha iyi bilmek istedigimden.

elimde dunya kadar okunacak kitap olmasinda ragmen,Sevda'm son Istanbul gezisinde yemege gitmeden once aldi beni D&R 'a goturdu ve birkac kitap secip aldi bana,tanimadigim,bilmedigim yazarlardan.

"bir gun tek basina" da onlardan biri.kendisi cok etkilenmis.benim elimde neredeyse bir ay kaldi.743 sayfa.cok keyifle basladim,su gibi akiyordu,sonra yavasladi benim gozumde.Kenan'i,Nermin'i hic sevmemeye basladim.hatta sinir oldum ikisine de.

icinde gecen olaylar cok gercekci idi,hani sanki gozumun onunde,hatta sanki yakin zamanda olmus gibi.universite'de olan olaylar,Gezi'de olan olaylar gozumde canlandi nice satirlarda.


bitirdigimde cok sukur dedim cidden,kitaplarin elimde cok uzun kalmasini sevmiyorum.

yeni is yerime giderken yaklasik 3 saat toplamda yolcugum var(hos her an hersey degisebilir),kendime kitap okuma konusunda hodri meydan diyorum,bakalim ne kadar okuyabilecegim,sayacagim.6 gun gecti yeni kitabimda 100 sayfa gelemedim bile,ki kutuphaneye teslim etmem gerek haftaya.bol sans dileyin bana.

sevgiyle, bol kitapla kalin.evet evet bu kitabi okuyun derim.


2 comments:

  1. Adaşcım, ben de daha fazla okuyabilmek için belli kurallar koyuyorum kendime zaman zaman. Mesela son 1 yıldır kuralım, yatma saatimden 1 saat (minimum yarım saat) önce yatağa girip kitap almak elime... Bu şekilde hem çok kolay uykuya dalıyorum, hem de 20-30 sayfa okumuş oluyorum. Kitabın akıcılığına bağlı olarak sayı artabiliyor... Bu aralar da haftada bir kitap bitirebilmeye çalışıyorum ama bunun için nasıl bir kuralım olmalı bilemiyorum:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. sanirim hicbirsey yapmadan bitirilebilir bir kitap bir haftada tabii ki akiciligina bagli olarak dedigin gibi:) yatmadan once okumak bana gore degil cogu zaman ama kimi kitap bu kurali bozuyor cok sukur ki:)

      Delete