11 November, 2013

Cok sukur, ordum bitirdim




aman da blogum ayri mi kalmisim ben senden yeni is telasesi ile.kiyamam.halbuki hazirda paylasilicak 3 yazi varken.yeni duzenime yerlesip,alisinca,guzel yontemler bulacagim elbette.


ahh bu yastik.hic bitmeyen proje idi sanki.yunleri cok eski bir musterim,neredeyse 4 sene once vermisti bana kullanmiyor diye.sonra ben o is yerinden ayrildim tabii,yeni is yerimde yeni ask yasamaya basladim ya eski patronum Ang ile.yunler hala elimde.siz deyin 3 sene ben diyeyim neredeyse iki sene surdu bu yastigi yapmasi. dogru duzgun baslamayi bilmiyorum,basladim ilmik sayisi limitli tabii ki,sise uygun olarak:) ilk niyetim Ang'in kopegi Greyson'a battaniye ormekti,bir de ovune ovune soyledim kendisine.baktim bundan battaniye olmaz kocaman kopege,ben bunu yastiga cevireyim.ordum ordum,ordum,biticekmis gibi gelmedi hic.tabii bu sene icinde,hangi ay hatirlamiyorum,Greyson sizlere omur.tabii bende ormeyi biraktim.yarim kalan isler beni sinir eder.durdu oyle kenarda yine uzunca bir sure taa ki ben isten ayrilip,guzelim sonbahar gelene dek.


velhasil,sanirim bir ay kadar once bitirdim yastigimi ve uygun yastiklardan birine gecirip,dikiverdim.yikamam gerekince,komple yikayacagim artik.orgu isim sahane degil ama bana cok iyi geliyor.daha elimde bir dolu ayni renklerde yun kaldi,napicagimi bilemiyorum,herkese yastik orecegimi soyluyorum ve de tahta sis istiyorum:) yeni yunler,croche ogrenmek hayallerimden birisi,kurs bakmayi bile dusundum,hee bir de etamin var ucundan azcik baslamak istedigim.ilk okulda ogrenmistim biraz temel etamin,neden olmasin,bir dolu dergi var belki becerebilirim.ruhuma iyi gelsin,hediye edeyim diye.el isi yapmanin,uretmenin mutlulukla cok buyuk ilgisi var diyorum hep.bakalim,hep birlikte gorecegim,simdilik sadece plan yapip  ve hayal kuruyorum.
gulerek,severek yasadiginiz sahane bir hafta diliyorum dostlar.

2 comments:

  1. Adaşcım, ismini unuttum bu fıstığın... Yastıklarını tırmalamıyor mu? Ben çok sevdiğim bazı kumaşları eve sokamıyorum da... Bizimki tam bir tırmalama delisi!

    ReplyDelete
  2. Sibel'cim benimkiler de mobilyalari tirmaliyorlar,koselerini daha cok,o yuzden sigortali bu koltuk:) digerinin de kilifi cok ucuz hem onlardan onemli degiller,cogu zaman sakinler gerci haklarini yemiim,seninki daha genc belki ondandir.bu arada yastigima hicbirsey tapmadilar henuz ustune yayilmak disinda.sanirim annelerinin sanat eserine! kiyamiyorlar:)

    ReplyDelete