09 December, 2013

Hoş gelen Aralık

Dışarda kış olabilir ama benim içimde bahar diyor ya şarkıda,öyle günler yaşamaya çalışıyorum.Bolca şükrederek ve güzelliklere motive olarak ve tabii dışarıda soğukta aç olan canlılara dua ederek geçiriyorum günleri.

Evde sevdiklerimin aldığı şeyleri görmekten mutluluk duyuyor,Annemlere göndereceğim paket için heyecanlanıyorum.İlk hediyemi Defne'm için paketledim bile.
Ev tarçın koksun diye kurabiye yapıyorum arada,diet kurabiye ama çöpe attım çünkü becerememişim.

Cai latte denemesi hayal kırıklığı oldu biraz ama Harrıs&Hole'u seviyorum.
Yukaridaki şaşkın kalp burunlu da Freddıe,yeni kıllı bebem,kendisine pek bir aşığım ama alışma,gelişme dönemi kolay değil pek,yine de iyiki var.
Defne'm hediyesini umarım beğenir,yanında olmayı isterdim paketi açtığında.
Mutlu geçsin yılın son günleri ❤️

No comments:

Post a Comment