30 March, 2014

Energy balls-Dilara'nin enerji toplari




Bu topcuklari Dilara'nin saglikli blogunda gordum uzun zaman once.Gecen pazartesi tembelligin kanadini kirip yapiverdim.Tam tarifi kendi blogundan bulabilirsiniz.Baska secenekler de var ve tabii ki saglikli yasam icin bir dolu ilham ve sevk.

Ben,hurma,badem,kuru uzum,findik,aycekirdegi,tarcin kullandim ve yuvarladim.Bir kismi kuru kalmisti onlari da yulaf ezmem icin ayirdim.


Yukardakilerde rendelenmis elma var,sanirim bunu Gulben Ergen'in dietisyeninde gordum.Ayni malzemelere elma rendeledim,bu sefer daha rahat yuvarlandilar.Bir hafta dolapta,gayet lezzetli kaldilar.



Bu kirintilar yulafa cok yakisti.Ben yulafimi balli ve tarcinli seviyorum.Tamamen yagsiz sut ile ve tabiii ki gec sabah saatlerinde.Cok erken gune basliyorsam,sutu sevmiyorum,zaten iliskimiz hep seviyelidir sut ile kucuklugumuzden beri.

Is yerine giderken yanimda tasidim hep,yemek sonrasi kahvemin yanina,ya da sabah kahvemin.Bana cok iyi geldiler ki ben zaten kuru meyve,yemis cok sever ayri ayri tuketirim.Bu yolla bir seferde bir dolu tadi birlikte tuketmis oldum ve cikolata ve cipsten uzak durdum oglen yemegi sonrasi ki bu aliskanligi kirmaya calisiyorum.
 
Diette degilim ama biraz dikkat etmeye calisiyorum,hersey dozajinda tukenmeli dedigim felsefem sanirim yas ilerledikce cok iyi gelmiyor bunyeye, yine de cogunlukla herseyi ayni olcude tuketmeye calisiyorum.Ne yapayim ben herseyi seviyorum.Saglikli,sagliksiz,zararli,zararsiz,yemek benim en cok zevk aldigim sey.Acken cok suratsiz bir canavarim.Ama fazla kiloyu da sevmiyorum.O yuzden hareketli isime hep sukrediyorum ve az da olsa dikkat etmeye calisiyorum.
 
Velhasil,bu topcuklari sevdim ben.Bir dahakine icine siyah cikolata rendeleyecegim:) -nasil cikolata yazmayi ogrenmisim di mi? CIKULATA-CUKULATA  yazmiyorum artik;)
 
Iyi Nisanlar,saglikli gunler sizin olsun.
 

No comments:

Post a Comment