24 March, 2014

Londra'da salina salina...



Cumartesi gununun bana ozel.super haberi,Pazar gunumun biri ile degistirilip,bana off olarak geri gelmesi idi.Oyle sevindimki,mutfaga gidip ciglik atip zipladim resmen:) N e zamandir off olmamistim Pazar gunu,hep sevdigim gunde calismak cok koyuyor bazen:(

Neyseki bugunu ozledigim seylerle degerlendirdim ki,beni uzun super motive edip,hayatin hic beklenmedik suprizler ile dolu oldugunu hatirlatsin.

Hic acele etmeden kalkilir,tren saatlerine bakmadan istasyona gidilir.Pazar gunlerinde yogunluga ragmen sakinlik hakim olmalidir.

Istikamet Hyde Park.Fred icin.Orda en sevdigim,romantik kose,yapay gol kenarinda kivrilan Serpentine.

Parkin sakinligine inanmakta gucluk cekiyorum bazen,sehirin gobeginde olup,parkin icindeki harekete ragmen sakinlik.Inanilmaz.Kosanlar,bisikletliler,patenciler,kopekliler,turistler.Soguk,cok soguk hava,arada acan gunes,attiran yagmur.



Bu kosede,balkonda kahve icmesem catlarim.Yanina da yumusacik havuclu kek.


Onumdei manzara,solumdaki manzara bi dolu agac,insan ve nergis.




Bu mevsimin en guzel yani,soguga ragmen icimi isitan nergisler.Her yerde,dolu dolu...

Oglen yemegi icin,methini pek duydugumuz burgerci,Shake-shack.Nail bir anda meshur olup,Covent Garden'da bi dolu dukkani,yeri mesken edinmisler,anlamadim inanin.Sistem bence cok orjinal.Garson servisi degil ki,ben oyle saniyordum,rahat rahat oturup,siparis verilir diye bekledim.Onunuzdeki kocaman siraya giriyorsunuz,hizlica servisten dolayi pek bekmeliyorsunuz aslinda,siparisinizi kasaya verip,odedikten sonra elinize kumanda veriliyor ve siraniz geldiginde elinizde titriyor o kumanda.Bana cok orjinal geldi,karisiklik soz konusu oluyor o kalabalikta beklerken.Hem Covent garden'da beklerken,insan izlemenin icine dalabilirsiniz.Cok dalarsaniz iste o titreme sizi yemege cagirir.


Sonrasi Carnaby Street.Cok seviyorum orayi ben,renkli,civil civil.Bu arada kisa zaman oncesine kadar bedava olan halk tuvaletleri artik 50 kurus. Acil durumlar icin bozuk para bulundurmali,benim gibi 10 kurus eksik olunca patlama raddesinde olursaniz,onunuzdeki bayan comert ve nazik olmazsa kalabilirsiniz rahatsiz bir sekilde.Hos yuzsuzce,publara birsey almadan,tuvaletlerini kullanan insanlar var ama...



Pylones'u cok seviyorum,her seferinde beni birsey ile cezbediyor.Kendime espresso fincani aldim ordan,cok uzun zamandir aklimdaydi,artik bekleyemezdim.


Bu ayakkabilar harika.Hepsine asik oldum ama kullanamiyacagim icin,sadece bakiyorum iste.Topuklu ayakkabi benim stilime,hayat tarzima hic uymuyor.Hos belli olmaz,belki kardesimin dugunune.

 
Bu da gunun mesaji:) Gulumseyin,bahar zamani...Hepinize #mutlupazarertesiler diliyorum ve tabii ki de super bir hafta.

1 comment: