21 April, 2014

Hoş gelen Nisan yağmurları



Pazar günü,Paskalya dolayısı ile mini bir aile ziyareti yapıldı.76 yaşında,kanseri geri gelmiş,kemoya başlamış şen şakrak kadın.Hastalık yakışmıyor hiçbir yaşa ama çocuk ve yaşlıların ileri derecede hasta olup acı çekmesi koyuyor bana.Bana sabırla crochet öğretmeye çalışıyor,ben zorla  zincir çekebiliyorum,ama umut var.Karalıyım,kitap ayracı yapacagım yakında❤️


Fred'in çişim geldi bakışı ile kapı önüne çıkıyoruz ki,çizeleyen yağmur bardaktan boşanırcasına dökülüyor.Belki de hiç unutmayacağım bir Nisan yağmuru,ki bazı yağmurları cidden hiç unutmuyorum.




Mis yağmur,mis toprak,küçücük evin önü bile sanki yeşillik cenneti.Seviyorum dağınıklığı,karmaşıklığı,eskimişliği,yaş'lanmışlığı.


Üsteki tabak ve daha nicesi bana hediye,ben çok kıymet bildiğim için,cidden sevip,gönül verdiğim için:) 

Bol kalorili,hot x bun'lar,kuru üzümlü Paskalya çöreği,kızarmış,üzeri kaliteli tereyağı ile yenilmeden olmaz.Hele M&S'in çıkolatalıları var ki,en sevdiğim❤️ 

Yağmur bereketi ve tazeliği eksik olmasın ❤️

No comments:

Post a Comment