15 April, 2014

Kaktüs boğan Ben❤️



İzninizle adımı kaktüs boğan koymak istiyorum.Dünyanın en kolay bakılan çiçeği sandığım kaktüsü büyük bir aşk ile besliyordum uzun zamandır ki,bi süre sonra renginde değişiklik far edip,solduğunu sanıp kitaplıktan pencere önüne aldım.Hiçbir değişiklik olmadı,iyice soldu.

Bi gün FB ve IG'de yardım istedim ki Gül Melek yetişti,bana bi dolu teknikler gösterdi,bir yandan peyzajcı kuzen can akıl verdi.


Kökü çürümediyse,kuru toprağa geçerse,toprak içine cam parçası,çakıl taşı dizilirse yaşayabilir dediler ki ben de kendi çapımda denedim,size deneyimin sonucunu anlatmak istedim ama kaktüsüm sizlere ömür:( Sabredemedim,kökü iyice cansızlaştı,bende çöpe attım:(


Bunlar da ortancamdan budayıp da yeniden yetiştirmeye çalıştıklarım,ilk kez bu sene budadım ortancamı,hep cılızdı,budadıklarımı bi süre suda sakladım,sonra iyice küçültüp diktim belki büyürler diye.Sağdaki çöpte,diğerinden hala umudum var,şimdilik❤️
 

Bu da işçiler sayesinde sardumyamdan düşen minik,vakit kaybetmeden ektim ve yeni sahibesinin kapısının önüne gönderdim bu gece.Sardunyalar çok başka benim için nedense.Bunları geçen sene ekmiştim,kapı önünü çok sevdiler,üşümediler bu kış ve büyüdüler,çok uzun olanlardan kırpıp yine diplerine ektim,saksıları dopdolu seviyorum❤️


Maşallah kızlarıma benim❤️


Eve her zaman çiçek alınamayınca,bu mevsim istikamet bahçe.Banyo da,tuvalet de çiçeksiz kalmamalı kanımca.Sabah kalkınca,yatmadan önce yüzümüze çarpsın güzellikler serin sular gibi❤️


Hepimize mutlu hafta ortaları olsun.Geçen doğum günümden beri açmayan orkidem açsın,maşallahı olan Dilek orkideme eşlik etsin artık:)

No comments:

Post a Comment