20 April, 2014

#yuruyelimguzelleselim

Ilk fotoğrafta da dediği üzere,arzuladığımızın birazi,iyi gelir.Kahve ve kek £2.95 ;) bana hep iyi gelir❤️


Cumartesi sabahın 6:30 uyandım ki,önceki gün IG'de paylaşılan bir Greenwich Park köşesini bende fotoğraflayayım,ama bulamadım,yer yarılmış kaybolmuş o koskoca yol,kiraz ağacı çiçeklerini de almış götürmüş sanki.


Tabii moral bozmayıp,bir dahaki yürüyüşe bıraktık bu keşfi,çünkü ben işe gidecektim,inanılmaz soğuk bir sabahtı ve formamla,sadece kot ceketliydim.


Evlerin içine,dışına bakmayı seven ben❤️


Bu parkın dili olsada konuşla diyorum bazen.Ne yalnız yürüyüşlere,ne kadar çok mektuba şahit.


Yürüyüşler olmasa,çekilmez bu hayat,hele bahar yürüyüşleri,kuş sesleri,iş öncesi beni tazeleyen.



Bazen kendimi böyle birşeyin içinde hayal ediyorum açıkcası,ya kahve ya dondurma satarken;)


Bay Papağanlar da parklarımızın vazgeçilmezi,çeneleri durmuyor.

Soğuk da olsa,baharın tadını çıkarmaya çalışıyorum,ev-iş arası kalmiim diye kendimi dışarlarda tutuyorum,en son ne zaman restorana gittim hatırlamıyorum bile.Bedava güzelliklerle çevrelenmeye çalışıyorum bu ara.Çok şükür.

Sevgiyle kalın,bereketli bir hafta olsun❤️

No comments:

Post a Comment