09 May, 2014

Fank u Friday -teşekkür Cuma'sı

Günaydın,herkese mutlu hayırlı Cuma'lar diliyorum.

Bugün,bu şükür yazısını yazmak için çok tartıştım kendimle.Her zaman olduğu gibi,sahip olduklarıma,sevdiklerime,kahveye,kediye olur olmadık şeylere şükrederken ben,sevdiğim çok sevdiğim bir kadının evinde cenaze varken doğru bulmadım paylaşmayı.


Sonra da dedim ki,asıl olan bazen zor durumda şükredip,kendinde dayanma gücünü bulabilmek değil mi,inanan insanlar için zamanlı ya da zamansız bile olsa,ölümde bile bir ışık,kurtuluş bulabilme.En azından ben kendimi o şekilde avutmaya çalışıyorum.


En kötüsü de uzakta olup,sevdiklerinin yanında olamama bi sarılıp destek verebilmek için.

Ben uzaktan baş sağlığı dilesem ne olur ki?



Allah herkese sabırlar versin,kolaylıklar versin.Bu kadar acı sıkıntı içinde,içimizi temizleyen,sanki bir şekilde ferahlatan yağmurlara şükürler olsun.

Hayat devam ediyor,acıya acıya yaşıyor gidiyoruz işte.


Mutlu Cuma'lar ve keyifli haftasonları.Vicdanınıza iyi bakın olur mu?
İyi dinleyin O'nu❤️

No comments:

Post a Comment