16 June, 2014

hadibakalim2014te41kitap'ta 18.




Kocami niye oldurdum?

Cunku sen manyaksin be kadin demek istiyorum.Bir kadin bu kadar mi sinir olur.Hos neden olmasin o bir kitap karakteri sonucta,isimsiz.Kocasinin da kizinin da adi yok.Takintili bir ruh hastasi.Sevmek,asik olmak guzel de,kocaya takintili olmak,kocayi ismelek,evladini dusman bellemek normal degil.



Cabuk okunan,okurken sinir eden,aaaa dedirten,belki biraz tiksindiren bir kitapti.Hemencecik bitti ve cok sukur listemden biri daha azaldi.

Bu arada bu kitabi ben almadim,en yakin arkadasim kitapligi duzenliyorum,bir dolu verecegim var bakmak istemisin deyip bir dolu kitap tasimisti bize sagolsun,onlarin arasindan sectiklerimdendi.

Tesekkur ederim benim canim dusunceli Nurdan'im.

Kafa dagitmak isterseniz alin okuyun tabii ki,hani deniz kenarinda.Ama okumasaniz da olur.

Kocalariniza iyi bakin:) Tabii karilariniza,herseyin fazlasi zarar,fazla ilgi,ask,mesk dokunabilir ruha:)

No comments:

Post a Comment