17 July, 2014

Sibel'in son yemeği olsa...

Gurme olup,son yemeğimi seçicek olsam sanırım babaannemin mücveri ve yoğurdundan,teyzemin patlıcan oturtmasından sonra "Serap al beni yine BBR'a götür" derim sanırım.

Zevkine her daşm güvendiğim arkadaşımın ne zamandır gitmek istediği,beni doğum günüm için şımarttığı, İngiliz ve Rus klasiklerinin buluştuğu,pembeli,loş,garsonların kibarlıktan eriyeceği şık mı şık bir restoran Bob Bob Rıcard.

Serap ne yiyeceğini seçmişti zaten,ben bakmamıştım iyice menüye,seçmemiştim o ana kadar,sonuçta yiyeceğim şey için modda olmam gerekir;)


Geleneksel SS buluşması olarak menüyü incelerken kokteyl ile başladık.Serap çilekli Sauvignon aldı,ben de çıkolatalı Martini;) Ikisine de bayıldım ben.Zaten kokteyl içerek yaşayabilirim❤️



Başlangıç olarak da ben pancarlı keçi peynirli salata,Serap da şu yukarda solda gördüğünüz patatesli,mantarlı topçukları seçti.Ben buna pek bayılmadım açıkcası,ne patates ne mantar tadını aldım.


Ana yemek Serap için kuzu tandırımsı kuzu omuz.Yaban havucu(parsnip) püresi ve reçel ile servis edilmiş,bense şampanyalı,truffle(yer mantarlı),sebzeli pat tercih ettim,yanına krema kıvamında patates püresi❤️ 

Ikimizde farklı şeyler seçince tabaklarımızda bence şahane bir tad uyumu oluştu.Çok et yiyen insanlar olmasak da,sanırım şimdiye de yediğim en güzel eti yedim o akşam,ağızda dağılan,kokmayan...

Tatlı olarak da ben Creme Brulee üçlüsünü,Serap da yukarıda gördüğünüz altın topu seçti;)

Espresso bardağıma bayıldım,keşke anı olarak yürütseydim;)

Siparişimizi verirken fotoğraf çekmemde sakınca var mı dedim çok gülen garsona,komik durmiym,rahatsız etmiim dedim ama çok önemli!!! Bir blog yazarıyım tecrübemi paylaşmalıyım dedim( bu kısım Serap'ın fikriydi,Allah sizi inandırsın-olsam olurdum sanırım neredeyse 10 yılda) ve garsoncum lütfen çekin çekebildiğiniz kadar dedi.Telefonla bu kadar oldu.Mekanın fotoğraflarını görmek isterseniz bobbobricard.com'a bir göz atın derim...

Her zamanki gibi süper bir akşam oldu cancağazımla. Bana güzellikler katan,beni besleyip çoğaltan arkadaşlarım için hep müteşekkirim.Hayat sevince güzel.

Şımarıp,şımartıldığınız şahane bir gün dilerim,seveniniz çok olsun❤️

No comments:

Post a Comment