01 August, 2014

Fank U friday❤️ teşekkür cuma'sı

Hoş geldin Cuma,çok şükür yine sağlıkla geldin,içim çok kararmıştı son haftada,yeniden coşku ile doldu kalbim,ferahladım.Dengesiz bir yengeçim ben,yaradılış böyle olup,duygular bir aşağ bir yukarı sallanınca,girdiğim karanlıktan yine ben kendi ışığım ile çıkıyorum.Bu da bir meziyet....Insan kendinin en iyi dostu ve en kötü düşmanı,iyi günde de kötü günde de kendini sevmeyi bilmeli,ışığını hep açık tutmalı...Çok şükür,iyiyim yine,yeniden...


Benim canım kitaplarım,okuma hallerim...Bu kolye için müteşekkirim,çünkü anısı dün gibi.£1luk mutluluk...


Karşıma çıkan güzel satırlar için,okurken aklıma düşüp de hemen paylaştığım güzel insan için...Üzülme,yarın çok para yapacağız,bu akşam üzülmeyelim,düşünmeyelim diyor çevirebildim kadar çizilen satırlar,Yolda'da...


Patates kızartması,mayonez,bolca tuz ve yanına buz gibi bira ve iki şahane kadın...Bu sofrada geçen konuşmalar,dökülen göz yaşları,atılan şen kahkahalar için...


Bu kitabı hediye eden güzel adam için...Tabii ki bana değil,çocuklara vermeden bende okudum:) ehhh eşlik eden G&T❤️❤️❤️


Babaannemin tabakları,babaannemin ot kokan içime işlemiş anıları.Babaannemin gayahanası...seni anmadığım günüm yok benim...

Şef arkadaşımdan mutfak havlusu ve Tiger'ın Likapalı peçeteleri için müteşekkirim ben❤️


Benim güzel kardeşim,tatilde bu kitabı görmüş,var mı diye mesaj atmış.Alma dedim ama hadi al dedim madem beni andın görünce.Kardeş büyük zenginlik,dolayısı ile annem ve babama müteşekkirim...


Yine bir yardım kuruluşuna katkıda bulunan ben,sağlıklıyım çok şükür,çevirdim pedalları bu sefer ruh sağlığı iyi olmayanlar için.


Benim kitap okuyan,kitapları çok seven şimdilerde su perisine dönmüş güzel perim için,çokkkk müteşekkirim...


Okuyunca beni anan enişte can'dır,kardeştir.Gece gece benimle paylaşıp attırdığı SESLİ KAHKAHA için müteşekkirim...


İşte ben,sondan bilmem kaçıncı,Mind'a katkıda bulunan çalıştığım yer için...


Sağlıklı vücüt için günde 5 adet sebze-meyve tüketmeliyiz ya,bu da ruhumuz için yapmamız gereken 5 şey:insanlarla iletişim,aktif olmak,öğrenmeye devam etmek,başkalarına vermek ve fark etmek.Ne kadar basit değil mi yapmamız gerekenler,küçük şeylerden zevk almak...Bunu toplantıda bizlerle paylaşan Mind çalışanları için,


Dün iş çıkışı karşıya geçerken fark ettim bu ağacı.Elma ağaçları beni çocukluğuma götürüyor nedense,hani bulut gibi ağaç çizer,içine ille de kırmızı elma çizerdim ben.Hala aynı çiziyorum:) Dopdolu çoçukluğum için müteşekkirim...

Harika bir haftasonu olsun,şen şakrak,bol kahkahalı❤️❤️❤️

2 comments:

  1. Cok seviyorum bu yazi serisini, keyifle bekliyorum Cuma olsun da okuyayim diye hele arada bana da dokunuyor ya o zaman daha da bir mutlu oluyorum, sanki bir masal varmis da ben de icinde yeralmisim diye <3

    ReplyDelete
  2. Famuk'cum aynen bende hafta içi içimde kuruyorum ne yazsam diye,heyecanla paylaşıyorum❤️ Seninle her zaman masal diyarındayım ben,ondan öyle yansıyordum kı:) xxx

    ReplyDelete