11 September, 2014

Fank u Friday ❤️❤️ Teşekkür Cuma'sı

Günaydın FUF'cular...Umarım benim zevkle yazdığım gibi sizde zevkle okuyorsunuzdur.Bir haftada ne güzel şeyler oluyor,bunlar sayesinde devam edebiliyoruz yorulsak da,bıksak da.


Yeniden teyze olacağım....Başka anneden olma kardeşim doğuracak inşanlah....Tartışmamıza rağmen,nerdeyse hayatımızdan çıkıcaktık,hala dost olduğumuz için....


Yeni bir çıkolata daha denediğim için...Sevdim diyebilirim❤️


London Bridge'de su dağıttıkları için...Yanımda hep su taşısam da,günde iki kez verilmiş Evian,bambaşka...


Nerdeyse 3 senedir dolabımda duran,kardeşimin almış olduğu hırka için...Çizgiler ve puantiyeler bir arada,çok severim...


Mikrodalgada yapabildiğimiz patlamış mısır ve film saati(leri) için...


Bu kahvaltılık için...


Pret'ten yediğim salata için...


Pret beni hiç hayal kırıklığına uğratmadığı için...

Akşam yürüyüşünde karşıma çıkmış,sabah 5:30 kalkıp pilatese giderken bana eşlik etmiş Ay için...Çok seviyorum O'nu...O da biliyor bunu.Yılın son süper Ay'ı idi,bize gayet yakın gibi duran.O'na baktıkça aklımda hep Jack Frost❤️


Nadir yapabildiğim kahvaltı keyfi için....


Dışardan eli boş gelmeyen,beni donmuş yoğurtla yapılmış meyveli smoothie ile tanıştıran için...


Sevgi ile toplanmış elmalar için...


Sinema keyfi ve bu keyfe her zaman eşlik eden dondurmalar için...(benimki kahveli)


Çok uzun zaman sonra pazara gidebildiğim için...


Sevgiyle,sağlıkla karşılanan yeni yaşlar için...


Somonsuz kalmadığımız için....

Çok çok müteşekkirim.Bereketini üzerimizden esirgemeyene bin şükür.Sevdiklerimin sağlığına,bana hergün mesaj atan kardeşlerime,sağlığıma bin şükür...

Herşey gönlünüzce olsun bu haftasonu ve her zaman...Iyi olun❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment