09 September, 2014

Ispanak suyu



Bu aralar yemek pişirmekten ziyade bu sularla haşır neşiriz.Maksat biraz dikkat ve pazardan alınmış onca sebzeyi tüketmek!

Bir daha mı 3 bağ kocaman ıspanakları almak! Büyük sözüme tövbe ama asla! Yıka yıka bayıldım ıspanakları resmen.Dolapta koyacak yerde yoktu,tezgahın üstünde beklettim.Gözümü de yorduğu için hemen suyunu sıkıp ortadan kaldırdım.Yoksa bu tarifte de 2 fincan ıspanak var,koca 3 bağ değil!

Ispanaktaki B,A,C,K vitaminleri,havuç ve elma ile birleşince şahane bir enerji bombardımanına dönüşüyor ki sanırım hepimizin ihtiyacı var bolca enerjiye.Demir,kalsiyum,magnezyum,potasyum vücuda girdi mi tamamdır,kimse bizi  tutamaz;)

Hani her sebzenin faydasını her suyu paylaştığımda anlatacak değilim,zira siz daha iyi bilirsiniz.Kısaca anlatmak istediğim bu aralar bunların bize iyi geldiği ki bu demek değil ki çılgınlar gibi bu sebze-meyve suları ile yaşayacağım.Mümkün değil,kaldıramam! Herşey dozajında,herşeyden biraz biraz,dengeli,hep felsefem olucak.Çünkü ben herşeyi seviyorum( çoğunlukla)


Bunun içinde anladığınız üzere ıspanak,elma ve havuç var.Az az.Ben bunu pek sevmedim açıkcası,ıspanağı ne kadar sevsemde ağızda bıraktığı o yoğun,değişik tad favorim değil.Belki çok olduğu için bu içecekte.Bir dahakine bende küçük ölçü kullanırsam belki daha çok hoşuma gidebilir...

Dün akşamki içeceğimizde de bolca meyve vardı,yatağa gittiğimde açtım:(

Bakalım nasıl sonuçlar vericek bunca zahmet.Ara öğün olarak bile kullanılsalar ruhumuza,vücudumuza faydalı sonuçta. Sebze ve meyveleri ayıklamanın da dinlendirici bir etkisi var her ne kadar sonrasında temizlik yorsa da.

Belki bir gün bir yardımcımız olur temizlik için? Neden olmasın?

Harika bir hafta ortası dilerim,mutlu kalın❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment