16 October, 2014

Fank u friday\Tesekkur cuma'si

 Gunaydin sevdiklerim,Sevgili Fuf'cular....

Gecen hafta is sonrasi canim arkadasimla alisveris yapip, yemek yedigimiz  icin yazamadim.Mazaret degil ama,ben bugunlerde uzun saatler calisiyorum,yari baygin geziniyorum ortalarda.

Cok sukur,sagliga,mutluluga,dostluga,zor gecip de biten haftalara,saglikla direnen bacaklara.

Cok sukur kardesimin dugunu icini alinan elbiseye ve ayakkabilara....Sirtimdan oyle bir yuk kalkti ki.canim arkadasim Serap'ima mutesekkirim.




Hahaha,son 1,5 yilda vermisim 200 g:)Bence o 500 g'dir,ustumde esofman vardi ustumde ne de olsa::::::::::::::::) Hic yoktan iyidir deyip,mutesekkirim.(insan hic mi kardesim evleniyor deyip de kg verip,soyle havali bir elbise icine gireyim demez ya hu)



"hicbirsey yapmayacagim" gunlerine mutessekirim.Koltukla butun olup,masa daginikligi manzarasina hayran hayran bakip,daha cok yayilmak gibisi yok.



Ay bu ev,kalbimi hoplatan,fusyaya daha cok asik olmami saglayan ev.Icim isiniyor,onunden gecerken.Bu agaci bu sekil buyutup,bahceyi hep duzgun tutan komsuma mutesekkirim,Gozume,gonlume iyi geldigi icin.


Beni ozleyip,uzaktan open,koklayan benim guzel perim icin....


Kahve,sicak cikolata uzerine benim disimda da kalp koyanlar icin.


Yeni favori cikolatam icin...


Guzel yurekli musterinin,memnuniyetini resmi sekilde belirtip,3.kez hediye kazanmami sagladigi icin.


Bu yol ve o yola o an konmus yaprak icin.Uzerinden gectim,fotograf cekmeyeyim dedim,geri dondum,iyiki de cekmisim.


Beni yemege goturen canim arkadasim icin.Agladigimda goz yaslarimi silip,benimle sen kahkahalar attigi icin...


Trenden gozuken,guzel sehrim icin.Tam fotografi cekerken,isik hiziyla gecen trendir bu fotonun boyle gozukmesine sebep.


Ne zamandir yapmayi erteledigim,kimi isleri yapabildigim icin.Istanbul ziyareti oncesi,paketler yapilsin,dogumgunu ayidir Ekim,hem Perili gunlerdir yakin.



Beni dusunup de bana hediye edilen bu taki cuzdani icin...


Yeni kitaplarim ve makaroonlarim icin...


Mutesekkirim.Cok sukur yakinlasan Istanbul gunlerine.

Hersey gonlunuzce olsun bu haftasonu.10.yilina giren Cileksuyum,iyiki varsin.

2 comments: