16 November, 2014

#hadibakalim2014te41kitap-37



Bu güzel isimli kitapla,@lalekunt'un blogunda karşılaştım,sıcacık bir foto ile beni öyle etkiledi ki adı,hakkında hiç araştırma yapmadan listeme aldım,Istanbul'a gidince de en sevdiklerim ve bana olmak üzere 3 adet edindim...

Kitaplıkta bekleyen onca kitap yokmuş gibi önceliği bu kitaba verdim,başladım,vahh vah,verdiğim onca paraya yazık deyip,bazı bölümlerinigayet basit ve yapmacık buldum,belki çeviriden dolayı.

Ilerledikçe ps:I love u'nun izlerini buldum,ama onun kadar sıcak ve içten gelmedi!

Daha da ilerledikçe,bundan güzel film olur dedim,bolca Paris ve İrlanda manzaralı.

Bir günde bitebilicek,4 kahvelik kitap.5.yapmak isteseniz,aman hiç kalkmayayım,bir an önce bitsin yeni kitaba başlayayım diyor insan.

Velhasıl,arada böyle kitaplar iyi gelse de,okumasam da olurmuş.Bir daha,isme aşık oldum diye kitap alırsam ne olsun!

No comments:

Post a Comment