24 December, 2014

Londra'nın biricik Liberty'si❤️



Londra'ya gelip de görmeden dönülmesin dediğim  yerlerden birisi bence Liberty.Sırf binanın güzelliği,eskiliği,antikalığı yeter.O köşeyi görünce içimi sıcak duygular kaplıyor zaten.


Hele çiçekçisi,her seferinde önünden geçince,mest oluyorum.


Liberty deyince aklıma Au-pairlik günlerim geliyor  hep.Daha buraya yeni gelmişim,yanında kaldığım aile ile alışverişe gitmiştik.Ben saftirik o zamanlar,çekine çekine konuşuyordum,hayatımda hiç o kadar çok kartı bir arada görmemiştim.Fiyatlardan bihaber ben,Patrick'e bu fiyatlar kart için normal mi diye sormuştum.Pembe,set halinde bir paketti aldığım kartlar.

O zamanlar şevkle,neredeyse tüm aile fertlerine ve dostlara duygulu kartlar atıyordum,gurbetin ilk zamanlarıydı,hiç arkadaşım yoktu.Şimdilerde çok nadir kart atıyorum,çok özel kişilere.


Liberty'nin kendine özgü çiçekli desenlerinden bir dolu parça bulabilirsiniz.






İlle de birşey almaya gerek yok,gözü gezdirmek,şevk ve ilham almak,değişik şeylere göz  gezdirmek,belki bir kaç parça tasarım elbiseye dokunmak için gidilebilecek bir yer.





Noel dükkanı açıktı her dönem olduğu gibi.Ablama göre Harrods 1 numara,benim için Liberty bir başka.

Süper bir hafta ortası olsun.Yeni yılda  kendime bir adet kar küresi diliyorum,içinde melek olan ❤️

No comments:

Post a Comment