13 March, 2015

Mutlu Cuma'lar ❤️ Fank U Friday❤️❤️❤️

Günaydın,harika bir Cuma olsun,ardından gelen haftasonu daha da şahane olsun.

Bu hafta her zamankinden daha çok sağlığa müteşekkirdim ben.Çok şükür dedim her gün,sabit bir sağlık durumum yok.Bu aralar o kadar çok hastalık duydum ki,Allah kimseye şifasız hastalık vermesin.Sağlığın kıymetini her saniye bilmek gerek.


50 pennilik fincanıma,iyiki geri dönmüşüm o yardım kuruluşunun dükkanına:)


Bu hafta ben:) İşte olmadığım koca 5 güne,


Kantinde çalışan Gita'nın bana likapa vermesine,salatamı iyice inceledi bu arada:)


Peri'min iyileşip de yeniden resim çizmesine:)


50penilik karanfillerime( rengine,şekline aşığım)


Artık çok nadirleşen yatak keyiflerine....


Yulafın nutella ile buluşmasına,bunu öneren ufaklığın aklına,damak tadına...


Bahar'a hoşgeldin hediyelerime(çokk uzun zamandır hayalimdi bu mağazadan fincan almak,düşünüp de alanın varlığına müteşekkirim)



Ev önü güzellerine,çok çok müteşekkirim❤️❤️❤️


Rizy'im ile kahve keyfine,beni çikolatasız bırakmamasına,


Ayri bir zevk olan bahar yürüyüşlerine,gözüme takılanlara müteşekkirim.Bahar geldiğinde (ilk-son hiç fark etmez) ben hep böyle olurum❤️❤️❤️


Mutlu Cuma'lar...Kalbinizi güzel sebeplerle hoplatan,ayağınızı yerden kesen mutluluklarınız çok olsun❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment