17 March, 2015

whitstable-istiridye cenneti



Bir kac hafta once,gayet spontene bir sekilde cikmistik yola.Aylar oncesinde bir arkadasimiz burada yer bildirimi yapinca dikkatimizi cekmisti.Okyanus kiyisi meraklilari olarak gormeden edemezdik,vurduk kendimizi yola.


Kent'e bagli bu minik yer,balikci kasabasi,hatta istiridye cenneti.Yemek,restorant konusunda oldukca meshurmus diyor internet.Biz siradan insanlar,geleneksel balik ve patates kizartmasi ile yetindik uzun yuruyus sonrasi.



Ust fotolar,cici,sirin caddesi uzerinden.Mini mini dukkanlar,bazi bilenen zincir markalardan ibaret sayilir,yardim kuruluslarinin dukkanlari,tiyatro,bankalar.Hani bir saatligine ciksaniz,ayni cadde uzerinde tum islerinizi halledebileceginiz bir yer.


Limana park ettikten sonra arabayi,soyle sola dogru kivrildik,yuruduk yuruyebildigimiz kadar.Gecen gun sahil kulubelerini paylasmistim ya,oralari gecene kadar,tabana kuvvet.




Kopekliler,cocuklular,her yastan bir dolu insan,kuru soguga ragmen yuruyor da yuruyor.Hos o tertemiz havada,insana mis gibi bir canlilik geliyor ki,insan ne kadar yurudugunu fark etmiyor.






Sahil boyunca yurudukce,evleri,evlerin iclerini hayranlikla inceledim ben,o kadar cok fotograf cektim ki,sarjim bitti...Nasil da sorumluluk sahibi  bir blogcuyum,makineyi sarj etmeyi unutmusum:(

Evlerin kimisi kullanimda,kimisi sezonluk.Okyanusa ne kadar giriyor insanlar bilemiyorum ama su sporlari icin kullanildigi asikar.Hem bazen deniz,okyanus dibinde olup,gozleri simartmak da gayet yeterli olabiliyor.Soyle pembe,orkideli bir evim olsa okyanusa nazir,yok almiim okyanusa dalamam demem ki:)


Fred kalbimde,ayagimin dibinde.Burayi en cok kopek canlisi oldugu icin sevmistim ben zaten,oglusumu her dukkana buyur etmislerdi.

Hepinize harika bir hafta ortasi diliyorum.Sevgiyle kalin.

No comments:

Post a Comment