29 May, 2015

FUF❤️❤️❤️Teşekkür Cuma'sı


İçimiz pır pır bugün,çünkü bir nevi bayram ve en güzel bayram içimizdeki bayram,mutlu olsun,güzel geçsin.Evden çıkmadan kahvemin soğumasını beklerken yazıyorum,muhtemelen trende bitiriyorum;).Alarmsız kalktım,ne büyük mutluluk o sesi duymamak!!! teşekkürler kuşlar,kazlar!!!


Babamın alıp da ben gelirken buraya gönderdiği eriklere(çok seviyorum çokkkk)


Bu çiçeğe,içim şakıyor sayesinde;)


Otobüste yanımda bulduğum çubuk krakere ve saçımdan aldığım anane yemenisine,o an çok mutsuzdum ve öyle iyi geldiler ki,yemeni mendil yerine kullanıldı:(


Gelinciğimin babasından hediye sırt çantama,artık tek çantalıyım,nasıl kullanışlı,evim cidden sırtımda,yormuyor beni artık!


Mutlu düşün,mutlu ol diyen hatırlatıcı istasyon yazılarına:)


Hafta içi yemek keyiflerine,ille de İtalyan belki de Hint:)


Kahvenin güzel sunumlarına,aklımda kalan fincanlara:)


Evime gelen çokkkk sevdiklerime:)


Beni aktif tutan bu merdivenlere:)


Bank üstü mini pikniklere,yanımda çok sevdiklerime,müteşekkirim:)

Iyiki varsınız,okuduğunuz için size hep müteşekkirim:)

No comments:

Post a Comment