20 May, 2015

okudum bitirdim,pek sevdim



Ben Istanbul'da iken çıkmıştı bu kitap,Livaneli'ye olan aşkımdan,kitap almama sözümden caydım ve Trabzon Havaalanı'ndan kendime hediye aldım,ne de olsa gittiğim yerlerden illa kendime birşey almalıyım:)

Ne diyeyim ki,ben bu adamı cidden çok seviyorum,tabii ki bazı okumadıklarım hala var ama Mutluluk ve Leyla'nın Evi en sevdiklerimden.

Konstantiniyye Oteli'ni de zevkle okudum,sanki Livaneli güncel hayatında gizli bir peri gibi her sofraya,eve,her yere konuyormuş da öyle çok yakinen gözlemlemiş herşeyi ve kitaba döndürmüş şahit olduklarını izlenimi bıraktı bende.İnsan nasıl herkesi bu kadar güzel,gerçek anlatabiliyor ve yaşanmışlıkları böyle bir kurguya dönüştürürken,tarihe ve günümüz olaylarına değinip,okuyucuya birşeyler,çok şeyler katabiliyor.İnanılmaz,bence kendisi bir edebiyat mucizesi.Keşke verdiği her bilgi,her yeni kelime beynimden hiç çıkmasa.

Hadi herşeyi bir tarafa bıraktım,güzel kitaptı deyip geçeyim de,Emre'nin evlenme teklifini nasıl unutayım ki!!! Zehra cevabı hemen vermedi,ben okurken Zehra sen evet demezsen ben evlenicem bu çocukla diyesim geldi inanın.Hani gerçek olsa hayır dersem tatsız çileğe dönüşeyim! Bu arada Zehra da akıllı kızmış hani,(kimse boşu boşuna bilmem kimin asistanı olmuyor görüyorsun Sibel) ben öyle cevap veremezdim müstakbel kocama ;)

Ne olur okuyun:) Inşanlah benim kadar sevin❤️❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment