12 June, 2015

Fank U Friday❤️ teşekkür Cuma'sı

Günaydın:) Saat 5:55.Dün gece yatarken Allah'ım dedim,sabah gereğinden biraz daha erken kalksam alarmsız da FUF'u yazsam ne olur:) Uyandım resmen,ama yine o çirkin sesi bekledim kalkmak için yataktan:( Şimdi HAZIRIM güne,eşofmanla ile gidiyorum işe,gyme gider gibi;) Kahvemi yudumlarken yazıyorum:) O ilk kahve hep bir başka zaten;)

Sağlıkla uyanılmış bu yazımsı sabaha,


BalımCanım Brugge'dan getirdiği çikolatalara,yediğim en güzel çikolatalardan biri idi sanki:)


O ağacın etrafında coşma saatlerine( Ayd dedim hadi gel uçak olalım,beni kale almadı:( Coolluktan ödün vermedi hasbam,hoş hiç sorun değil benim en büyük aşkım katılır bana:))


O ağacın altına,orası artık benim,doğum günümde altında piknik yapmak istiyorum:)


Yeni terlik babetlerime:) 


CharingX'da dağıtılan soğuk çaya( ben buna hayatta para vermem,bedava denemek o yüzden iyi oldu,birde sayesinde Londra'da erken saatlerde çok güzel sabah,gün doğumu aktiviteleri olduğunu öğrendim,sanırım beadaybreaker.co.uk adresleri.


Salı Sabahı son anda yanıma aldığım uzun kollu bluz ve şala:) yaz günü bu kadar üşünürmüş:(

 
Starbucks'ın Türk tostu gibi kokan 3 Peynirli tostuna,


Ahhh bu çiçekler,varlığınıza,top halinize,açmış yayılmış halinize öyle müteşekkirim ki,gelin çiçeği olun istiyorum(kızaran yüz)

Hepinize şahane bir haftasonu dileyerek,istasyona yol alıyorum:)

No comments:

Post a Comment