26 June, 2015

Fank u Friday❤️Teşekkür Cuma'sı

Tünaydın:) Ne güzel bir gün,yaz geldi iki haftalığına da olsa,resmen yazlık giyiniyoruz sayılır:)

Bu hafta her zamanki gibi sağlığa,mutluluğa,annemlerle Tango konuşmasına,uzun muhabbete fazlasıyla  müteşekkirim.Bir yaş daha aldım sağlıkla,yanımda hep sevdiklerim,mesafe yokmuş gibi,daha ne isterim.

Artık alıştığınız,belki de bıktığınız,anlık küçük mutluluklarım da işte burda;


Iphone Uygulaması ile bedavaya gelen smoothieme,



Kardeşimin paylaştığı bu iki kareye:) O'na yazmışım:) Diyorum ya aslında pek değişmedim diye:)


Bu ülkenin bulutlarına,


Şakır şakır yağan yaz yağmuruna:)


Bu kot cekete,özel birinden bana kalan hatıra:)


Pazar sabahı,bol köpekli yürüyüşlere,


Bana süpriz yapan iş arkadaşıma,hiç beklemiyordum,pek etkiledi beni zarifliği:)


Kardeşlerimden gelen süprizlere,çok duygulandım:)


Karşıma çıkan güzel satırlara,bir de köpek-kedi eklemek isterim ben buna:(


Yürüyüş ganimetlerine:)


Cancağazımla keyifli akşam sofrasına,yine gidelim oraya:)


Trenden inince karşıma çıkan manzaraya,


Sabah kalktığımda uyuyan,uslu durabilen,uyandırmayan kedilere,çokkkk müteşekkirim;)

Herşey gönlünüzce olsun bu haftasonu:)

No comments:

Post a Comment