19 June, 2015

FUF❤️ fank U friday❤️ teşekkür Cuma'sı❤️

Günaydın beni saran güzellikler,gördüklerim,görmediklerim,tanıdıklarım,tanımadıklarım❤️ 6:33 treninde tın tın giderken başlıyorum yazmaya bu güzel,en sonunda teşrif eden yaz sabahında.Yine de erken saatte kot ceketsiz olmuyor ama:)

Ramazan'ın ilk FUF'u.Dilerim bu ay ve her zaman şükrettiklerimiz,fark ettiklerimiz hep çoğalsın.Dilerim aşk,sevgi,bereket dolu bir ay geçirelim:)

Hadi başlayalım o zaman,


Yaz salatalarına,


Kardeşimin yıllar önce gönderdiği bu tahta balık ve deniz atına:)


Tuvaleti süsleyen yürüyüş ganimetlerine,


Ilk kez paket servis için denediğimiz Türk restoranından hediye gönderilen baklavaya,(sahi ben ne zaman baklava sever oldum)


Duvar dibinde karşıma çıkan mor güzelliklere,kardeşimin aldığı sütlüğe( daha yakın fotosu eminim gelir bir ara)


Perime,sevgiyle büyüyen,aldığı sevgiyi aynen geri veren Peri'me,sana olan sevgim hep bir başka olucak ilk göz ağrım benim❤️❤️❤️❤️


Yürüyüşte karşıma çıkan,hayran kaldığım evlere,


Akşam evin penceresinden şahit olduğumuz gün batımlarına,gözüme gönlüme şölen bu fotoğrafta belli olmasa da,muhteşem....


Istasyonda duyduğum kuş seslerine,sanki köydeyiz,şehir içinde değil...Bu şehir hem köy hem şehir benim için o yüzden benim aşkım Londra:)

Hepinize mutlu bir haftasonu diliyorum,aşkla bakın ki,görün olur mu?(Bazen bu hafta ne yazsam diye düşünüyorum,sonra gördüklerim o an beni öyle mest ediyor ki,saçma sapan da olsa doluyor burası)

Okuduğunuz için size de hep müteşekkirim,hiç unutmayın❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment