04 June, 2015

kırmızı kinoa salatası



Uzun zaman önce kinoayı denemiş pek sevmişim.Şimdilerde sağlıklı beslenme uzmanı neredeyse herkesin pek önerdiği bu pahalı tahıla o zamanki kadar sempati duymuyorum açıkcası.


Bu duyguyu yenmek için,Hallond&Barrot'da kırmızısı karşıma çıkınca,merakımı yenmek için almıştım,tabii ki mutfak ile arasına kara yılan ( kedi olsa,belki o eski bağı kurabilirdik hani) girmiş olan ben,uzun zaman bekletti rafta.


Yanına çok sevdiğim fırında somon.O kadar tembelim ki artık mutfak konusunda,artık somona bile birşey eklemiyorum,ne de olsa yanına kattığımın içinde bir sürü tad olucak,hiç olmadı balsamik sirke!


Bu kinoanın içine evde ne varsa kattım yine,çekirdek de dahil.Bunu dışarda yesem Ayyy dişime yapıştı kaldı paniği yaşayıp,sinir olabilirim! Hani o ufacıklık beni biraz gerdi bu sefer,diş takıntılı bir insan olarak:(

Velhasıl kalan paketi burger yapmayı düşünüyorum,sonra bir daha eve alırmıyım emin değilim.


http://cileksuyu.blogspot.co.uk/2012/04/quinoa-salatasi.html?m=1 da ilk kinoa tecrübem var,merak ederseniz.( bu yazıyı telefondan yazdığım için,linki düzgün veremedim,affedin)

Bu satırları yazarken,mutfak ile yeniden aşk tazelemeyi umuyorum ciddi bir şekilde.Bu ilhama varmak için ne kadar insanı takip etsem de,hiçbir etkide bulunmuyor üstümde,uygulamaya koymak isteyince.Hani mümkün olsa hergün dışarıda yiyebilirim :( 

Bakalım bu duygular ne kadar sürecek! Belki de babam haklı,ben tembel bir insanım:( ( koca ve çocuğumun olmamasını artık buna bağlıyor sevdiceğim) ki hiç sevmediğim insan huyudur cimrilikten sonra tembellik!

Babama not: Aslında hiç tembel değil,tercihleri farklı olan bir insanım ben ve seni çok seviyorum,oldu da birgün tercihlerimden pişman olursam,kıllı bebelerime,parklara ve kitaplara sığınacağım.:)

Hepinize mutlu bir Perşembe diliyorum❤️


No comments:

Post a Comment