29 July, 2015

Bir haftaliğına kiralanan ev ve köyümsü hayat:)

Bu tatilin yazlık mı sonbaharlık mı olduğuna karar verebilmiş değilim,emin olduğum,şahane bir mola olduğu,rutinlerden uzakta,kafa dinlendiren,nefes aldıran,ruhumu mest eden,gözüme gönlüme iyi gelen.


Yazları yazlıklarda geçmiş şahıs olarak,kendin pişir kendin ye tatili benim için gayet mutlu bir tatil seçeneği olmuştur çünkü ben ev ortamını çok sever,gittiğim her yeri bir nevi yuva yapabilirim.Bu ev için artık evden uzaktaki evim demeye başladım bile:)

Köy evim,kasaba evim karşınızda.3 kadın bir köpek bu tatili kıllı bebemiz için seçtik.İnternette köpek canlısı yerler altında araştırınca çıktı karşımıza bu ev,çiftlik sahiplerinin kiraladığı,sıcacık,çok özenle döşenmiş,tam ortamına uygun Country Style;) 


Ev sahiplerimiz şahane,pek misafir perver,Jo bizi kendi yaptığı ekmek ve belli ki bahçesinden topladığı çiçeklerin aranjmanı ile karşıladı,DVDlerini ödünç verdi,alarm ile olan sorunu hemen halletti.


Bunun dışında yumurtamız,patatesimiz,taze otumuz eksik olmadı sağolsun.Bir de hoşsohpet,çok da güzel.Kocası da kendi gibi,orta yaşlı şık bir çift.Yarın atlarını görmeye gideceğiz:)


Havlular,yatak takımları tertemiz,kaliteli.Hiçbir ayrıntı ucuz değil.O antika tabaklar,fincanlar incik cincik sanki benim için seçilmiş:) Geleceğimi aylar öncesinden biliyorlardı;)


Konyak ve truflerimiz de baş köşede idi:) 



Cumartesi günü geldikten sonra rüzgârla bütünleşen ben aynen bu şekilde bitirdim kitabımı:)


Bu battaniye ile aramızda derin bir bağ oluştu.Rüzgar beni sersem edip,Güneş ışıkları görmemi engelleyince ben,her zamanki şıklığım ile:)


Pazartesi günü yorgunluktan ve yağmurdan dolayı ev günü ilan edildi.Okunacaklar okundu.Hoş sabah çok cici bir kasabaya gittik,malum hazırlıksız gelen,önceki gün yağmurdan sıçana dönmüş kızlarız biz.Mayom ve sandaletlerim yanımda,sonbaharlık nerdeyse hiçbirşey yok yanımda yağmurluğum hariç.Sanırsınız yağmur botum yok:)

Çok şükür eksikleri gidip alabilecek mesafedeyiz,ya araba olmasaydı,maaşlar yatmasaydı,her gün yağan yağmur bizi sefil eder eve hapsederdi sanırım.


Battaniyem ve ben:) Lady Grey çayım:) sonbahar bir başka benim için.


Bu mutfakta yemek yapmak da ayrı bir keyif kanımca:) 



Kendi fincanımı getirmiştim,hiç beklemiyordum Türk kahvesi fincanı bulacağımı ki,dolapta karşıma çıktı bu fincanlar.Yumurtalar kapıda karşıladı bizi:)

Soba yanıyor,Güneş,yağmur gidip geliyor.Bu ortamda geldiğimizden beridir Güneş yağmura hep öncelik veriyor.

Bu akşamki planım yemek yiyip yürüyüşe çıkmak.Mümkünse tek başıma,sonrasında soba karşısında yayılacağım.

Sevgiyle kalın,unutulmaz anılar biriktirin:)


3 comments:

  1. Ev sıcacıktı resmen,sanki kiralık değil DEli Anne:)

    bErceste'cim hergün yağdı ve gayet serindi o Yüzden:)

    ReplyDelete