08 July, 2015

Ev,çiçekçiye dönünce:)

Bugün hafta ortası  temizliği,derleyip toplaması yapıldı geleneksel olarak.Hepimizin bir rutini vardır eminim,ben mesela erken kalkıp,dışarı işlerini halledip işe girmeyi seviyorum.Bu işe girmek tabii annemin temizliği olarak algılanmasın! Ortalık toplama,ortadan silme,süpürme,toz alma,bazı sevdiklerimin yerini değiştirmekten ibaret sadece benim ev işlerim.Önce çamaşır asma,sonra toz alıp süpürüp silme yapılır benim sıramda:) işten işe atlanır,arada kahve,IG keyfi.Mesela bugün ilk iş ütü yapıcaktım,siestamı yaparken fark ettim,ütüleri unutmuşum:( akşam ütüsü olacaklar artık:)


Her hafta çiçek almaya çalışıyorum bütçem elverdiğince,mümkün olmayınca yürüyüşte topluyorum bir kaç adet.Çünkü  vazo(ya da şişe,bardak,fincan,kavanoz) çiçeği olmayınca ev bana çok eksik geliyor nedense,illa orta masada gözüme ilişşin istiyorum.


Bu karanfilleri sanırım iki hafta önce almıştım,bugün kurumuş bir kaç çiçeğini atıp,kardeşimin aldığı sütlüğe koyup,mutfak masasında bıraktım.Buket büyük olmasa bile,bölüp tuvalete,banyoya ve mutfağa da koymaya çalışıyorum çoğunlukla.

Karanfili,ucuz,dayanıklı ve çok zarif buluyorum ben.


Bu rengi ile ilk kez karşılaştım.

Hoş,çiçeklere gelince illa şeçebileceğim bir renk yok,hani bakıp da kalbimi hoplatınca alıyorum.Gerçi böyle söylesem de,şakayıkta hep en tercihim pembe nedense:) Gülde de sarı:) 


Bu kasımpatımsı krizantemler Rizy'den.Bu sabah kahve için buluştuk,bunları sana aldım dedi,en sevdiğim çiçekler,kokla bak çok güzel kokuyorlar dedi :) Kokladım,tipini sevdiklerimin kokusu hiç de güzel değil bence.İnsanın en sevdiği çiçeği,sevdiğine alması çok zarif bir davranış:) Sarıyı çok seviyorum diyor Riz,tam yazlık,mutluluk veren bir renk.Bence Rizy,sen çok pozitif,şık ve yaşşız bir kadınsın,ben ne şanslıyım:)


Tuvalet aranjmanı:) Suyu değişen,vazosu değişen karanfiller en az bir hafta daha dayanıcak:)


Artık deniz atına bakınca hatırlayacağım bir adam var.Kolunda deniz atı dövmesi olup,çok sevdiği dostuna deniz atı kolyesi almış yakışıklı adam.Eşine hediye alırken ilişmiş gözüne,deniz atlarını inanılmaz şahane bulduğundan dostunu hatırlatmış kendine ve almış.Allan da kompleksiz,rahat bir şekilde geçirdi boynuna,çok duygulandı konuşmasına.Ahh insanlar,nasıl konuyoruz birbirimize,km'ler yalan oluyor cidden,biri SF'da artık,biri belki yarın Brezilya'da,ama kalpler hep çok açık :) SF'de gidebileceğimiz bir evimiz de var,ne mutlu bize:)


Krizantimlerin geri kalanı da dursun gözümün önünde;)


Evde biblo görevi Dylan'ın,her yer onun,nereye yerleşşe çok yakışıyor oraya:)


Evet,Cumadan beri şakayıklar tamamen açık,pembe pamuk şekeri halinde kırmızı dolabın üstünü süslüyorlar:) Bu fotoyu kız kardeşlerime de gönderdim,sanırım şakayık artık bir S3 çiçeği:)


Evet,kendilerini sarılıp,öpüp,koklayıp nazlattığımın kanıtıdır bu foto.Çok seviyorum:)

Çiçeksiz kalmayın,siz kendiniz bir çiçeksiniz unutmayın,unutturmayın:) Mutlu kalın;) insan kendi harikalar diyarını yaratıyor,aklımıza,kalbimize yazalım;)

No comments:

Post a Comment