17 July, 2015

Fuf❤️ fank u friday❤️ teşekkür Cuma'sı

Selam FUF'u bekleyenler,ÇS severler.Bayramınız mübarek olsun,hergün bayram sevinci,bereketi ve coşkusu ile geçsin dilerim.

Düşünüyorum da,kıymet bilmek için eksiklik hissetmeye hacet yok,yanımızdayken,fırsatımız varken kıymet verip,bunu göstermekten çekinmemeliyiz.Hayat kısa,içte kalmamalı iyi hisler.Sevmek,sevgiyi göstermek,tatlı dil en güzel meziyet.

Ben bu hafta zor başlayıp,iyi bitmiş iş günlerine,-hoş daha yarın var ama Cuma geldiyse,bitmiştir hafta:)-


Nandos'un hep bir başka sevdiğim zeytinlerine,


Sırt çantalarına,-17 yaşında hissediyorum,sanki liseliyim;)-

Elbisemi eteğe çeviren mahalle terzime,kitap alan kardeşime,



Yağmur'un ardından kalan güzelliklere(sahi hala yürümeyen var mı?)



Bu şeker oğlanla geçen Çarşamba gününe-ne çabuk büyüyor bu bebeler-


Duygularıma tercüman bu satırlara,

Taht Oyunları'na,yazanına,yönetenine,oynayanına...Gözüm gönlüm bir hoş,nasıl daha önce izlemeye başlamadım ki ben.5 sezon da bitti,boşluktayım resmen.Bir daha Dünya'ya gelirsem Ejderha Anası olarak gelesim var,Khaleesi,yaktı beni o elbiseleriyle,zaten saçımı gümüş ya da cart sarıya boyatasım var,iyice coştu bu istek içimde:)

Sevgiyle kalın,iyi haftasonları❤️❤️❤️




No comments:

Post a Comment