05 August, 2015

Shard'da kahvaltı



Selam ÇS'cular.Bu yazı için 4.denemem.Geçmeyen hata veriyor blogger dünden beri,403 numaralı.Ne yaptıysam kurtulamadım hatadan.


Nasıl da şevkli yazmıştım ilk yazımı Shard hakkında:( Yeniden yakalamaya çalışacağım:)

Emin olduğum şeylerden biri,blogun benim için çok önemli olduğu,işler tıkırında işlemeyince sinirlerimin gerildiği.Zaten bilsisayara tahammülüm tamamen blogdan sebep,yoksa pek işim yok kendisiyle.Iphone'u sevmem de tamamen blogdan:)


Neyse konumuz benim bloğuma olan tükenmeyen aşkım değil tabii ki.Ne zamandır görmek istediğim yerdi Shard,açıldığından beri IG'de,muhabbetlerimde dostlarla ille de çok orda olmak istediğimi belirttiğimi fark etmiş olabilirsiniz.


Shard hakkında size bilgi vermek benim haddim değil ama ille de gidin,görün diyebileceğim yer.Hatta manzara odasına çıkacağınıza,restoranlardan birine gidin.Manzara ve masraf aynı(belki daha ucuza bile gelebilir),yükseklik farkı var;)

Son günümde kahvaltı seçebilme hakkım varsa,önce annemin kuymağını sonra da bu kahvaltıyı rica edebilirim;) Herşey olması gerektiği gibi,tam kıvamında,tadında.Domatesler öyle suluydu ki,çantama bile sıçradı keserken:)

Etli etli mantar,ev yapımı hashbrown(patates köftesi gibi,blogda çok eskilerde tarif var),mis kokulu reçeller,kızarmış ekmekler.Doyamadım o kahvaltı keyfine ben,ara ara o Pazartesi sabahına ışınlıyorum kendimi;) Neden çalıştığımı hatırlıyorum;)



Tuvalet,temizlik,manzara ve el kremi kokusu konusunda tabii ki 4 dörtlük:)





Restoran'ın diğer kısmı.Biz Aqua'da idik.


Yarım dk'da 32.kata çıkaran asansör:)


Bu soğuk binanın girişinde,iç ısıtan tablo.Garsonların servisi kadar sıcak ve buyur eden:)


Şimdiki amacım,böyle bir yerden gün doğumunu izlemek.Bulacağım o mükemmel noktayı.Hatta garson kıza döktüm içimi,dileğimi,menejerine soracağını söyledi.Bu dileğim gerçek olursa,korkarım sesimi duyandan;) 

Hepimizin hayalleri gerçek olsun:)

No comments:

Post a Comment