02 August, 2015

Sağlıklı dondurma:)



Geçenlerde mini bir misafirim olunca ne yapsak diye düşünürken ne zamandır denemek istediğim ice-lolly'ler geldi aklıma,havalar güzel olunca çok paylaşılan ama bir türlü yapmaya fırsat bulamadığım.Hoş bizim havalar müsade etmedi,yaz bu gün kısa süreliğine geri gelmişken şehrime,paylaşayım dedim:)

Ne kadar çalışkanım,paylaşma aşkı ile doluyum görüyorsunuz,ikinci yazım bugün.Kim demiş Pazar günleri tembellik şart diye.

Hem ben sanırım tatil sonrası sendromu yaşıyorum,geldiğimden beri oturunca kendimi rahatsız hissediyorum,iğne batıyor sanki...Hep aklımda yapılacak işler var ama yapasım yok,aval aval takılıyorum,bir işten bir işe atlayıp bari kıytırık işleri aradan çıkarayım diyorum.

Ilham ve istek tam ama şevk,harekete geçecek enerji yok bu aralar.Ben de herkes gibi sağlıklı yaşama başlıycam diyorum mesela,neredeyse hergün,bir öğün uygulamaya koyup,diğer öğün cipslere saldırıyorum ve resmen sanki doymuyorum! Yazın iştahın kapanması gerekmiyormuydu?


Neyse burda benim duygusal gel-gitlerimi paylaşmaya gerek yok...

İşte bu dondurmamsı atıştırmalık,sağlığına dikkat edenler için,ya da benim gibi kendisi ile savaş verenler için.Yapması basit,yemesi keyifli ve suçluluk hissettirmeyen.

Yapmanız gereken arzunuza göre meyveyi istediğiniz süt ile smoothie yapmak,içine meyve parçacıkları ile kalıplara koymak ve buzluğa atmak.

Biz muz,badem sütünü smoothie yaptık ve içine çilek parçacıkları attık.Bizim ufaklık bayıldı.Ben de sevdim,bir dahakine   neli yapmalı diye düşünüyorum:)

Tatlı yiyip de kg almadığımız,istediklerimizi uygulamaya koyabileceğimiz bir hafta olsun:)

2 comments:

  1. "Ben de herkes gibi sağlıklı yaşama başlıycam diyorum mesela,neredeyse hergün,bir öğün uygulamaya koyup,diğer öğün cipslere saldırıyorum." Bu cümleyi pek sevdim, fotoğrafların renklerini de öyle :) Ama tek bir noktadan sıkıntım var, "smoothie" nasıl yapılıyor? Keşke Google'a yazmadan burada o da aradan çıkıverseydi...

    Mutlu günler :)

    ReplyDelete
  2. Selma ENgin BEy,çok Haklısınız keşke bahsetseydim.SAnki herkes beni ve yazılarımı 10 Yıldır gergin takip ediyormuş gibi hissediyorum bazen:)

    ReplyDelete