16 October, 2015

FUF❤️ teşekkür Cuma'sı❤️ fank u Friday

Selam FUF'cular....Nice ocaklar sönerken,çok zor geliyor bana birşeyler paylaşmak.Çok şey söylemek istesem de,hiçbirşey söylemek istemiyorum....Bazen en güzel şey sessizlik,konuşmamak,yorum yapmamak gibime geliyor. Bana göre dünyanın bu hale gelmesinin en yegane sebebi sevgisizlik,sonra da şükürsüzlük.Halbuki dünya güzel,insana kendi cennetini burda da yaşasın diye koca bir kalp verilmiş,neden o kalbi  dünyayı da cehenneme çevirmek için kullanalım,anlamıyorum.Hepimize fazladan iyi niyet,hoşgörü,inanç,sabır ve bolca aşk diliyorum her zaman.

Geçtiğimiz hafta,geçtiği(benim için 1 gün daha var) için,sağlık,herşeye rağmen anlık mutluluklar için müteşekkirim ben.

Bunun dışında,iyiki dediğim,beni müteşekkir kılan kısa anlar ise....


Serinleyen sabahlarda,can yoldaşım kahveme,


Kafamı kaldırdığımda hep değişik birşeyler fark ettiren Londra sokaklarına,


Leicester Meydanındaki bu yeşillik alana,ağaçların altı hep iyi geliyor bana,


Aynı yerdeki W.Shakespere heykeline,karanlık değil,cahillik vardır yazıyor üstünde❤️



Bahçemden topladığım hiç büyümeyen,artık tamamen budanmış biberiyeme,taş boyayan düşünceli çocuklara,


Böyle güzel mesajlar gönderen gençlere...Her gün iyi olmayabilir ama her günün içinde iyi birşey vardır!!!


Morali bozuk elemana elinde bisküvi ile gelen kantindeki Gita'ma(sevildiğimi hissettiğim anlardan sadece biri)



Ayyy bu tart:) Erikli,fındıklı,bademli,yapıp da satan M&S'e❤️❤️❤️ (evet,bende porsiyonlar bu kadar)


Sevmek hoşlanmak arasındaki farkı anlatan bu yazıya:) bir çiçekten hoşlanırsanız onu koparırsınız,fakat severseniz hergün sularsınız diyor...ama çok su da bitkiyi öldürmez mi? Çiçeğine göre değişir,benim gibi kaktüs boğan olabilirsiniz:) fazla sevgi ve ilgi de boğuyor,o yüzden çiçeğinizi,insanınızı iyi tanıyın diyorum :)


Tatile giderken biberduzu'nu bırakan canım arkadaşıma,çok seviyorum peynir ile:)



Bana hep iyi gelen yapraklara,bir anda gözüme takılan bu güzel karelere,bunları görebilmeye,gösterene müteşekkirim...

Okuduğunuz,takibe layık gördüğünüz için size hep müteşekkirim,hiç unutmayın.

Sevdiklerinize sımsıkı sarıldığınız bir haftasonu diliyorum ❤️

2 comments: