05 November, 2015

FUF❤️fank u friday❤️ teşekkür Cuma'sı



Selam ÇS severler,FUF'cular....

Geçen hafta yazamadım,şimdi uzunca açıklayacağım....

Geçen Cuma,menejer yardımcısı-süpervizör ya da bizdeki adı ile bölüm koordinatörü olmak üzere görüşmem,değerlendirmem vardı.Tahmin  edersiniz benim için pek heyecanlı bir gündü,o güne kadar geçen süre pek uzundu,kendimi kanıtlamak adına çalıştım da çalıştım,sonra iki yeni menejer geldi,beni fark etti.Hatta zaten benim koordinatör olduğumu sandılar.Beni fark edince,amacımın ilerlemek olduğunu anlayınca ben şahsen başvurmaya kalmadan benim için başvurdu menejerim ve görüşme günü geldi,sohpet eder gibi geçti çoğu,kendi çapımda nerde iyi yapıp yapmadığımı zaten biliyor olsam da,çıkınca aaaa keşke biraz daha

 konuşup şunu şunu da söyleseydim dedim:)

Görüşme günü sonucu hemen alacağımı sanıyordum,FUF'u o şekilde yazacaktım ama haber gelmedi.Ben de beklerken gerildiğimden hiç yazacak halde olamadım.

Pazartesi günü değerlendirmemden tam not aldığımı,zayıf bulunduğum konuların zaten çoğunlukta zayıf olduğu,bu zayıflığın ancak çalışarak ve pratik ile düzelebileceğini söylediler ama hangi bölüm olacağı hala kesin haber verilmedi. 

Bu gördüğünüz defteri de iki yıl önce  bugünler için almıştım,öğrendiklerimi,aklımda tutmam gerekenleri yazmak için akıl defterim olarak.Üzerinde balonlar da balona binme hayalim olduğundan:)

Bugün de mağaza müdürüm beni toplantıya çağırıp,çok çalışmamı ve menajerime destek olduğumu fark ettiğinden ödülümü verdi....Henüz seçmedim:) Ay sonuna kadar vaktim var:)

Velhasıl iki sene önce,bu işe başladığımda kendime ilk önce koordinatör olma hedefini koymuştum,ne tesadüftür ki,kontratımın başladığı günün öncesi girdim görüşmeye.

Gün geldi kendime neler saydım,kızdım...Gün geldi vazgeçtim,değer mi bu kadar çalışmaya dedim.Gün geldi,kesin dedim sinir krizi geçireceğim....

Önümde çok büyük bir öğrenme süreci,3 sene sonraya koyduğum bir hedefim var.Heyecanlı,gururluyum biraz da.Eskiden kurduğum hayaller şimdilik rafta,hayat ne getirecek bilemiyorum,çünkü ben de değişiyorum.Şimdilik güvenli,sağlam bir iş yerinde çalışmaktan memnunum,işimi daha iyi yapıp,çevreme örnek olmaktan başka bir gayem yok.

Velhasıl dostlar ben geçen Cuma'dan beri  beni fark eden menejerlere,müdürüme,beni hep cesaretlendiren ve bana inanan iş arkadaşlarıma,dostlarıma,hatta hamile kalıp işten ayrılan eski koordinatörüme çokkkk müteşekkirim.

Şimdilerde içimde daha bir çalışma isteği var,spor yapmak gibi bu sanki,yaptıkça düzene girip daha çok ve düzenli yapası geliyor insanın! Severek yapılan iş de endorfin salgılıyor söyliim:) Bu dönemde fazla endorfinin yorgunluğundan pek erken yatar oldum gerçi ama olsun,uyku da güzel:)

Hepinize hedeflerinize,hayallerinize kavuştuğunuz bir haftasonu diliyorum:) hoş kalın:)

2 comments:

  1. Tebrikler cilegim, zaten hic suphem yoktu ❤️ Opucuk!

    ReplyDelete
  2. Canim famık'um çok teşekkür ederim :) desteğin hep benimle idi,hiç unutmayacağım

    ReplyDelete