29 December, 2015

Sibel'in 2015 okumaları


Selam ÇS'cular,çilekli kitap kurtları...Yıl boyunca okuduklarımı ve hissettirdiklerini sizlerle paylaştım,madem yıl bitti bitecek tüm okuduklarımı bir arada toplayayım istedim.Perşembe günü de bu yılın kısa bir dökümünü yapacağım,kendime hatırlatmak için.

Bu yıl ne zamandır kitaplığımda duran kitapları okuyabildim,kimseden ya da kütüphaneden ödünç kitap almadım,kindleda sadece iki kitap okudum.Yine en sevdiğim hediye kitaptı,utanmadım sevdiklerime liste verdim.

Sayı olarak sanki 54 tarif ve kitaba niyet etmişim ama ne yazık ki 10-15 belki de daha az tarif paylaşabildim blogda,kitaplar ise bugün itibari ile 42'e tamamlayacağım inşanlah.

Gelelim okuduğum 42 kitaba-kimisinin sadece adlarını vereceğim çünkü üst raflara şu an ulaşamayacağım-

Sibel'in 2015'te okuduğu 41 kitap:

1)1q84-Murakami
2)Chanel,the legend and the life-justine picardie
3)Kendi gecesinde-İnci Aral
4)Boş Koltuk-J.K Rowling
5)Fakat Müzeyyen bu derin bir tutku
6)Yüzyıllık Yalnızlık-GGM
7)The Seafront Tearooms-Vanessa Greenel
8)Milena'ya mektuplar-Kafka
9&10&11)Fifty Shades of Grey serisi
12)Nietche Ağladığında
13)Simyacı-Coelho
14)Kuyucaklı Yusuf-Sabahattin Ali
15)Sevgi Bağı
16)Konstantiniye Oteli-Livaneli
17)Elizabeth is Missing(kindle)
18)Aşkın ömrü 3 yıldır
19)Ölmek kolaydır Sevmekten-Ahmet Altan
20)Allah de ötesini bırak
21)Bana Allah Yeter
22)Rabbin için sabret
23)Loving what is
24)İçimizdeki Şeytan-S.Ali
25)Mrs.Dalloway-V.Woolf
26)Alice's adventures
27)I'm Malala-Malala Yousafzai
28)Sineklerin Tanrı'sı-William Golding
29)Duygu Simyacısı
30)Celestine Prophecy
31)Güçlü Kadınlar
32)Dört Antlaşma,Toltek bilgelik kitabı
33)Tehlikeli Sevişmeler-Nedim Gürsel
34)Trendeki Kız(kindle)
35)Şu Çılgın Türk'ler-Turgut Özakman
36)Pollock-Deborah Solomon
37)Kafamda Bir Tuhaflık-O.Pamuk
38)The trembling hills
39)Cemile ve Sultanmurat-Aytmatov
40)Bir kadin,bir ses-Dogan Cuceloglu(ertesi gun hatirlayip ekledigim)
41)Big Cherry Holler-Adriana Trigiani
42)Çilek Tadında Aşk Öyküleri

42 kitap içinde size ille de tavsiye edeceğim 1q84,Yüzyıllık Yalnızlık,Nietche ağladığında(ki bu kitabı teyzoşumdan ödünç almışım,şimdi hatırladım),İçimizdeki Şeytan,I'm Malala,Sineklerin Tanrı'sı,4 Antlaşma,Kafamda bir tuhaflık ve son olarak Cemile ve Sultanmurat'tır.

Niye yazıldığını anlayamadığım kitap Duygu Simyacısı,asla okumam deyip de okuduğum Grinin 50 tonudur.

Listedeki kimi kitap hediye ya da bağışlama idi,kimisini almadığıma çok memnunum.Yeni yıl dileğim kimse bana kedili kitap almasın,lütfen;)Hatta ben size liste vermeye devam edeyim;) 

Gelecek yıl için kitaplığımda kalan kitaplarım için de bol fotolu bir yazı yazacağım.

Yılın son iki kitabına gelince;


Bu kitap Ebru'cumdan hediye,neredeyse iki yıldır rafta,daha fazla beklemesin,yılı pozitif,tatlı,aşk ile bitireyim istedim;) İçinde aşk öyküleri,mektupları var.Yine yeniden en sevdiğim,çok şükür ki bu kitapta da geçmiş olan Oscar Wilde'ın Gül ile Bülbül'ü.Dergi tadında kitap,almasanız da olur.


Bu kitabı da biri yine yıllar önce kapı önüne bırakmış sanırım,ben de almışım.Okudum gibi geldi,emin olamadım o yüzden bitirdim.Küçük bir kasabada yaşayan Ava Maria'nın evliliğini kurtarma çabaları,kasabada yaşanılanlar.Bol kadınlı,aşklı,dostluklu kitapları seviyorsanız,size göre....

Bol kitaplı bir yıl olsun gelen yıl❤️❤️❤️

6 comments:

  1. İçlerinden 9'unu ben de okumuşum adaşcım :) ne güzel bir liste olmuş, benim bu kadar yoktur. Ama gelecek yıldan ümitliyim :) fotona da bayıldım! bol kitap keyiflerimiz olsun, mutlu yıllar...

    ReplyDelete
  2. Can'ım adaşım .,çok teşekkür ederim,size de Mutlu yıllar,bol keyifler.hangi 9 merak ettim doğrusu:)

    ReplyDelete
  3. goodreads'de var mısın Sibel?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gözde'cim o ne bilmiyorum bile:( yokum o halde;)

      Delete
  4. Okuduğun, okuyacağın kitapları listeleyip takip edebildiğin bir site. Keşke olsaydın:/....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gözde'cim katıldım,daha önce sevdiğim bir blogcuda görmüştüm sanırım ama hiç incelemek aklıma gelmemişti.ne güzel bir site imiş,teşekkür ederim tavsiyen için...sevgiler

      Delete