04 March, 2016

FUF❤️❤️❤️❤️Fank u Friday❤️teşekkür Cuma'sı


Günaydın FUF'cular.Nasıl mutluyum bu Cuma,haftasonu çalışmıyorum,bugün hava misss,birazdan dışarı atıcam kendimi,ormanıma doğru,içim de parlasın.

Dün akşam işten gelince zor attım kendimi yatağa,yorgunluk aşırı üşüme ve halsizlik yaptı,akşamın altısından,sabahın 7'sine neredeyse deliksiz uyumuşum.Bu sabah griple kalkıcam sandım ama iyiyim.İyi bir esneme,kahvaltı ve yürüyüş ile asıl kendime geleceğim.

Niye anlattım bunu....Durmanız gerektiğinde durun,yorgunsanız bırakın işleri,erteleyin.Şu hayatta en değerli sizsiniz,sevdiklerinize ancak sağlıklı iken faydalı olabilirsiniz...Yavaşlayın,durun,dinlenin.

Dün yeni iş arkadaşlarımdan birisi sen kendini ne çok seviyorsun dedi.Evet dedim,seviyorum ama kibirle asla değil.Kendimi biliyorum ve diğer insanları sevmem kendimi sevmemden geliyor....O yüzden sen beni pozitif bulup,işimi iyi hatta çok iyi yaptığımı söyleyebiliyorsun...Herşey kendini sevmekle,kendine iyi bakmakla başlıyor.Sonrası parıl parıl...

Yanlış anlaşılmasın,kendine en çok kızan,bazen kendini çok döven de benim...Sonrası yine bir affetme ve sevme hali işte:)

Velhasıl bu vesile ile sağlığa,sevdiklerimin sağlığına müteşekkirim...

Ödünç kitap veren kardeşime,kitap hediye eden teyzeme...



Evi mis gibi kokutan lilyumlara....


Primark'ın £5'luk yastıklarına(yapabileceğine inanırsan yolu yarılamışsın demektir diyor)


Amy Tan'a(galiba kendisine aşık oluyorum)


Fred'imle akşam yürüyüşlerine(Nasıl güzel evlerin ışıkları birbir yanarken huzur veren içlerine şöyle uzaktan bakmak,hayal kurmak,pencere önü kedisini nazlamak,pencere önünde asılan kalp süslere bakmak)




Foyles'a....İçimi açan kitapçı❤️❤️

Beni hep bir başka seven teyzeme,olur olmadık beni anmalarına çok müteşekkirim...Bu fincan konusunda uzunca yazacağım...

Size okuduğunuz için,gönderdiğiniz pozitif yorumlar için hep müteşekkirim.

Herşey gönlünüzce olsun,keyifli bir haftasonu geçirin❤️❤️❤️❤️

3 comments:

  1. FUF çu?? Efendimmmm, buyrun benim :)
    O kitapçıda olduğumu hayal ettim ❤️ saatlerimi harcayabilirim :) bir de yorum yapmadan geçemeyeceğim bir an yakalamışsın :"fincan" ve fincandan gökyüzü çıkıyor gibi olmuş. Beni çokkk mutlu etti o fotoğraf ❤️❤️❤️ umut dolu ve sıcacıkkk ❤️ bu arada mimlendin Çilek Suyu :)
    http://colukcocukbunlar.blogspot.com.tr/2016/03/mim-yaynevleri.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim o foto teyzosumdan,koyumuzun balkonundan...fincan da babaanne fincani:) beni de aynen pek mutlu etmisti teyzem yoolayinca.evet,mime bakip,hemen yazmaya calisacagim...tesekurler:)

      Delete
    2. Canim o foto teyzosumdan,koyumuzun balkonundan...fincan da babaanne fincani:) beni de aynen pek mutlu etmisti teyzem yoolayinca.evet,mime bakip,hemen yazmaya calisacagim...tesekurler:)

      Delete