11 March, 2016

Mimlenmiş ÇS❤️

Benim ufaklıklar,Yepp ve Luna mimlemiş beni.Sanırsınız 11 sene önceki ÇS ben,mimlere heyecanlanan.Konu kitaplar olunca,hiç kaçırmam;zevkle yazarım:)


*en sevdiğiniz yayınevi hangisi?

Kırmızın Kedi,Can ve Penguen.Malum kedileri,kırmızıyı,kalpleri ve beyazı,tabii ki penguenleri severim ben;) Şaka bir yana sanki en sevdiğim kitapları hep onlar basıyor.Ayrıca uzun zaman önce Filin Yolculuğu kitabının baskısında sorun çıkınca,hemen yenisini göndermişlerdi Serap'a ve yanında bir kaç da hediye.Cömertlik sevdiğim bir erdemdir,müşteri memnuniyetini ciddiye alan insanları,yayınevlerini takdir ederim.

Mino'nun siyah gülü'nde ben çok ağlamıştım,yeniden okuyup neden ağladığımı hatırlamak istiyorum;)

*bu yayınevinden okuduğunuz kitabı kısaca yorumlayın.

Bu fotoğraflardaki Marc Levy,Neredesin hariç hepsini tavsiye ettiğim için yorumlama gereği duymuyorum,bitirdikten sonra hepsinin hissettirdiklerini yazmıştım yıllar içinde :)

*bu yayınevinden okuduğunuz bir kitaptan bir söz yazın.

#zaman böyle birşeydir;ileri geri döner durur.yakınlıklar uzaklıklarla yer değiştirir.sonra o uzaklıklar başka bir yerde,başka bir şekilde tekrar yakınlık haline gelir.galiba olgunlaşmak diye buna diyorlar;herşeyi kabul etmeye başlıyorsun...insan beyni mükemmel bir çiftçi;durmadan ekip biçiyor..sonunda olan biten her şeyi anlıyorsun.anlamak çok tehlikeli birşey...(mino'nun siyah gülü-Hüsnü Arkan)



*yazarın başka okuduğunuz ya da önerdiğiniz bir kitabı var mı?

Ölü kelebeklerin dansı'nı okumuştum,hatırladığım kadarı ile okurken zorlanmıştım,dolayısı ile sevmemiştim sanırım.

*yayınevinden kitap çıkarsanız ve tutmazsa ne hissedersiniz?

Ne yalan söyleyeyim bu sevdiğim 3 yayınevinden birisi benim günlük tadında-yazarı gizli kitabımı basmak isterse onore olurum.Kitap tutmazsa,para kazanamadım ama hayalim gerçek oldu diye sevinirim,tecrübe haneme bir yenisini daha katarım...Daha ne olsun:)


*bu yayınevinden almak istediğiniz kitap hangisi?

Bu soruyu cevaplamak için araştırma yaptım,baktım ki ne zamandır aklımda olan okumak istediklerim yine sevdiğim yayınevlerinden :)

-Hüseyin Rahmi ,Gulyabani(kırmızı kedi)
-Abim Deniz,Can Dündar
-Aile Çay Bahçesi-Yekta Kopan
-Anima Mundi,Susanna Tamaro
-Bir Maniniz yoksa annemler size gelecek,Ayfer Tunç

Bu keyifli konuda beni mimledikleri için Yepp ve Luna'ya çok teşekkürler.

İstediğimiz tüm kitaplara kavuştuğumuz,hepsini okuyabildiğimiz günler diliyorum.Kitapsız hiçbir gün geçmesin,sevgiler❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment