01 April, 2016

FUF❤️Fank u friday❤️Teşekkür Cuma'sı

Günaydın,mutlu haftasonları olsun.3 gün çalışmıyorum,ne güzel.Benim Salı günüm ile kendi Cuma gününü değiştiren iş arkadaşı candır diyesim geliyor ama demiycem çünkü bu ara beni pek geriyor herşeyi çok iyi bilen-yapan tavrı ile.Hiç öyle bir insan olamadım yaa,hiç yani.Yırtık,atak,çok konuşan,bildiğini yaptığını insanın gözüne sokan.Velhasıl şiştim ben bu hafta yine,işi bırakasım var resmen! Hoşgöre hoşgöre ne hale geldik diye söyleniyorum kendime.Bir de,hoş gör sen affet(görme) gitsin aldırmaaaa!!!

İyi ki FUF ve telefonun foto albüm kısmı var,baktıkça mesud oluyorum;bu akıllı telefonlara harbi müteşekkirim...

Gelen,bizi onurlandıran,gülmekten karınlarımızda kas yaptıran,bol anı paylaşan misafirlere müteşekkirim❤️



Karşıma çıkan okuma hallerine müteşekkirim.Kitap okuyan,pembe giyen,bisiklet kullanan adamlar içimi ısıtıyor resmen:)


Yürüyüş hallerime:) Periler Ormanımda son hal...Kimseyle karşılaşmam bu sabah diye düşündüğümde,parkın en şık,her zaman her durumda bakımlı makyajlı kadınından azar işittim resmen bu ne hal diye:) Annem de aynı tepkiyi verirdi:)



Bu ağaca,her bahar içimi mest ediyor:)


Masala Zone'un yeni tuvaletlerine...Bu ayna ve musluklara ilk bakışta aşık oldum.



Cath Kitson'un dekorasyonuna,bizi kapıda güleryüzü ile karşılayan satış elemanına...


Liberty'nin çiçekçisine,


Nergislerin kokusuna,


Yağmurdan sonra çıkan gökkuşağına( resmen çıkacağını biliyordum,sadece bakınmam ve bulmam gerekti.En çok Ay'ı,bulutları ve O'nu seviyorum;hoş gökte başka ne kaldı değil mi?)


Hepinize keyifli haftasonları diler,güzel kalplerinizden öperim❤️

2 comments:

  1. ayy her iş yerinde var bu tiplerden, ben de ilk senemde çok ezildim sıkıldım bunaldım.. sonra bir patladım :) o gün bu gündür kadının sesi çıkmıyor kuş gibi hafiflemiş hissediyorum sana da tavsiye ederim , çıkmayı düşünme açık açık rahatsız olduğun şeyleri söyle ;)

    ReplyDelete
  2. Merve cok sekersin,evet ben de patlayabilirim bir gun:)

    ReplyDelete