19 May, 2016

FUF❤️Teşekkür Cuma'sı❤️ 101.

Bir Cuma daha sevgi ile sarmalıyor bizi,yoksa biz mi onu:) Ben çalışıyorum bu haftasonu,siz sımsıkı sarıladurun Cuma ve sonrasında gelenlerle:)Çalışşam da mis bir haftasonu geçireceğim,buraya yazıyorum ;)

Canınız daraldığında kafanızı dağıtmak,içinizi ferahlatmak için eğitin kendinizi.1,2 belki 3.kez çalışmayacak olabilir ama en sonunda işe yarayacaktır.Hayatta hep bir güzellik var bir şekilde;görebiliyorsak ne mutlu bize.Ben dengesizliğime,aşırı duygusallığıma rağmen bunu söyleyebiliyorsam;inanın lütfen.Sağlık olsun,gerisi gelir zaten bir şekilde...

Bu hafta tabii ki her zamanki gibi sağlığa,bizim bölümün mağazadaki en iyi bölüm şeçilmesine,sevdiklerime,özlediklerime...


Öğlen uykularıma -haftasonu geleneğim,hobim kestirmek...halalarımın suçu:)-


Bu filme,izleyin lütfen...


Bereketli buketlere:)



Renkli Hint yemeklerine...


Pencere önü akşam keyiflerine,mumlu akşamlara (sanki balkondaydım,mum ışığım bir o yana bir bu yana titriyor,salınıyordu)



Kardeşimin aldığı kekliğe(sahi ne bunun adı-kek kabı diyesim var ama kaba geliyor kulağa,keklik de hiç uymuyor)....Cancağızımın yaptığı bu şahane keke.....



Beklemediğim anda karşıma çıkan bu ağaca...Pembenin en sevdiğim tonu:)


Yürüyüş ganimetlerine...Geçen yıl Trabzon'umda çok toplamıştık-buttercup- bu sene göremedim diye üzülürken çıktı karşıma,içimi açtı :)


Yine papatyam yok diye sızlanırken karşıma yol kenarında çıkana,çıkartana...




Greenwich Nandos'a ve manzarasına...


Mor salkım görüp de beni hatırlayana,varlığına...


Doyamadığım bahar dallarına...Bir Shakira mevsimi daha geçti...




Her yıl 4 gözle beklediğim mor salkım köşelerime...Sibel'ce bir bahar geleneği:)


Serap'ımın aldığı ayracıma...Türkan kalp Sibel...:)


Mücver tarifimi ararken karşıma çıkan bu yazıya...blogumu bu yuzden seviyorum,hatirlatiyor.Iyiki acmisim.Bu vesile ile kankime ve ilham veren Portakal Agaci'na mutesekkirim.Kac blogcuyduk o zaman,kac kisi kaldik simdi icten yazan.Soyle bir bakinca gecmise fark ediyorum ne kotu fotolar paylasmisim,flasli.Ogreniyordum ve sordugumda cevap veren sahane insanlar vardi.Blog biraz guzellestiyse o cok ozel insanlar sayesinde.Iyiki varsin be blog...Iyiki var paylasmayi,ogretmeyi seven insanlar.



Temizlik sonrası kahve keyiflerine ve bu çıkolataya...

Çokkk müteşekkirim...Bundan iyisini düşünemiyorum bile...Çok şükür,sayısız şükür...

Not:bu hafta fotoları afterlight ile editledim,senelerdir ara ara kullandığım uygulama.Vcso'ya benziyor ama bence daha kolay kullanımı ve çok yaygın değil çünkü herkes bir vsco tutturmuş gidiyor.Hoş iki uygulamayı da seviyorum sanki fotolara bir huzur ve sakinlik geliyor solgunlukla beraber...Beğendiniz mi?

4 comments:

  1. Ya ben yeni keşfettim bu blogu! :)

    Trabzon'dan mısınız siz de? :)

    Veee Millennium serisi heeeey, harika değil mi? :)

    Ben de beklerim bloguma sevgiler... :))

    ReplyDelete
  2. Hoşgeldiniz:) milenyum serisi en favorilerimden:) hemen geliyorum bloğunuza

    ReplyDelete
  3. İyiki açmışız bloglarımızı bencede. Artık eskisi kadar uğrayamasakta, dönüp bakmak, edindiğimiz onca arkadaş, tanıştığımız bir sürü güzel insan. İyiki var bloglarımız :)

    ReplyDelete
  4. Kesinlikle PEri tozu,çokkk seviyorum❤️❤️❤️

    ReplyDelete