06 May, 2016

FUF❤️teşekkür Cuma'sı

Günaydın FUF'cular❤️❤️❤️Bugünlerde ben,ben değilim hiç ama yine de müteşekkir olduğum anları paylaşayım istedim:)



Serap'ın penceresinden birlikte şahit olduğumuz gün batımına....



Serap'ımdaki akşam gününe,hep sevdiklerimizi yapar Can'ım benim:)




Yürüyüşte karşıma çıkanlara,çan çiçeklerine hayranım...


Kaşarlı tosta....


Bu yumurcaklara:) bu foto beni pek mutlu ediyor...


Bu muffinlere...Hergün bunları sayıklayarak kalktım:)



Durdle Door hayalimin gerçek olmasına...(bakınız bir önceki yazı)



Yaramaz haftasonu kahvaltılarına...



Bu ağaca...




Yerden fışkıran papatyalara...Istanbul'un papatyası burda yok,en çok özlediklerimden...


Ablamla yardım kuruluşlarından birinde geziyorduk,ne zamandır okumak istediğim bu kitap karşıma çıktı ve £1um yoktu.İsteyince hemen uzatan ablama ve bu kitabın karşıma çıkmasına müteşekkirim...


Canım kek yapmak isteyince evde bulunmuş malzemelere...


İki kadın bir bebişle geçen keyifli öğleden sonrasına...

Fiziki sağlığıma,işime,umuda,dostlara çok müteşekkirim...

Umarım dualarınız gerçek olsun,hepimize iyi haftasonları❤️

No comments:

Post a Comment