03 June, 2016

FUF❤️Teşekkür Cuma'sı#103

Günaydın,mutlu günler olsun.5 gün sonunda dün işe döndüm,işe dönmenin heyecanı ile ili gündür kalkış saatimden yarım saat daha erken kalkmaya çalışıyorum,daha keyifle başlayayım güne diye,iyi geliyor.Şu anda böreğim fırında,Dylan kucağımda mırlıyor...En sevdiğim fincanımda yeşil çayım.Bu hafta kahveyi azalttım gibi..Türk kahvesi stoğum tükendi,nescafe de içesin yok,sabah sabah filtre kahve için de çok erken:)

Bu hafta yine başta sağlığa ve ben kendimi kötü hissettiğimde,ha düştüm derken kaldıran,güç veren,bana yine kendimi sevdiren başta kardeşime ve hissetmiş gibi arayan kankime çok müteşekkirim,çok....

Bunun dışında...



Palladium'a gelen @alishiro'ya ve ben gidemeyeceğim için bana alan kardeşlerime müteşekkirim:)


Yaramaz kahvaltılara,yeni başlanan kitaplara (biraz zorlanıyorum okurken)


Sağlıklı öğleden sonra atıştırmalıklarına ve eriği bulabilmeme...




Bu ağacı Yaratan'a...Adını bilen lütfen yazsın.Pamuk döken ağaç diye arattım ama bulamadım,çok güzel kokuyor....


Yağmurun sesine uyandığımız sabahlara...Ruh da yıkanıyor....


Uzun süre dayanan çiçeklere...Dylan artık dökünce yapraklarını atmadan önce böyle fotoğraflayasım geldi...



Ne zamandır aklımda olan işi bitirebilmeme,CD'lerin tozu alındı:) Biraz cd dinlendi,kimisi öne kimisi arkaya geçti:)


İlham veren kadınlara.Okumuş,bu sayfada bırakmışım,toz alırken karşıma çıktı,yeniden okudum iyi geldi....Pozitif duygular kariyerdeki başarının sırrıdır diyor üstteki...


Kontrol edemeyecekleriniz için üzülmeyin....


Olduğunuz kadar yeterlisiniz....Güç veren kadınlar,iyiki varsınız...Kadınların birbirine iyi bakması gerek❤️


Yufka getiren Serap'ımın abisine...İlk kez muhacir böreği yaptım,şu an fırında pişen de 3.posta:)


Böreksiz kalmayalım❤️❤️❤️


Ve tabii ki ille de çay keyiflerine,whisky şişesini gitmeden bırakana(ne güzel bir vazo oldu) ve bu fincanı yapana çokkkk müteşekkirim:)

Hepinize mutlu bir haftasonu diliyorum....Kendimizi sevmekle başlayacak herşey❤️❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment