07 July, 2016

FUF❤️Tessekkur Cuma'sı #107

selam FUF'cular...tatilciler.d vitaminine doymus,gunesten mest olmus,kelebek gibi mutluluktan ortada salinanlar....icinizdeki bayram mutlulugu hep olsun,caniniz sıkıldığında mavi sulari,aile sofralarini hatirlayin dilerim.benim gibi calismis olanlara da kolayliklar gelmistir umarim...cok sukur isimiz var da calistik.ben mudurumun yoklugunda mudurluk yaparken,kendimi 3'e bolmus,kimine psikolog olmus,kimine gonul ablalik,annelik yapmisken bu Cuma'yi da cok heyecanla bekledim.bu haftasonu herseyi sadece kendim icin yapacagim insanlah....isten yorgun,bas agrisi ile gelince,kolumu kaldiramam saniyordum ki,simdi mutlulukla yaziyorum bu yaziyi.bunda guzel bir omletin,ilik bir banyonun,Elvis'in cd'sinin,babam ve annem ile konusmanin etkisi yok degil.ne kadar yorgun olsak da kalbimizin,midemizin ihtiyaclarina kulak verip kendimizi toparliyoruz su hayatta degil mi?yok bu aksam yikamayayim dedigim camasirlar pir pir donuyorlar su an makinede....cok sukur bugunlere....

son iki hafta benim icin iyi bir test idi.kucuk mudursuz de yapabilecegimi anladim ve buyuk mudurden guzel laflar duydum.mutesekkirim.

bunun disinda...


ortancalara...bulutlarin cicek hali onlar..


Karasu Yenimahallenin renklerine...


makrome salincagina(peri ve ben mest idik)


suslu agaclarina....




kozde pismis kahvelerine,guler yuz ile servis yapan ise o gun baslamis kucuk hanima,


peri'min bize her kosulda ayak uydurabilmesine...


becerikli kuzenime....en sevdigim cicegi bana dogumgunum icin almis minigime...




istasyondaki bu guzel anlara...gor de.konmasin yuzune bir gulumseme...




is oncesi gunese nazir keyifli dakikalara..


Franca'min aldigi kahveye....


cok ama cok mutesekkirim.hepinize harika bir haftasonu dilerim....gozleri,kalpleri kocaman acalim,mutluluk dolalim...

No comments:

Post a Comment