20 July, 2016

Okudum,bitirdim❤️



Kankican'ın hediyesi bu kitap.Canımın içine yazdığı kendi kadar güzel.Kankim almasaydı bu kitabı,ben gidip almazdım belki ama okuduğuma pişman değilim.Canan Tan'ı daha önce Yüreğim Seni Çok Sevdi de tanımıştım.Ondan sonra da nedense hiç okuma gereği duymadım.

Bu kitaba başladığımda,Mimoza'nın geçirdiği kaza sonucu hapse girmesinden ben tamamen farklı bir gelişme ve sonuç uydurmuştum kafamda 2-3 sayfa okuduktan sonra:) Bence,Mimoza ölümüne sebep verdiği kadın ve çocuğundan sorumlu olmayacak,cinayete kurban gitmiş garibanların suçu Mimoza'ya atılmış olacak,Mimoza ve hapis arkadaşları (bu arada hepsinin hikayesini öğrenecektik),bu cinayeti çözümleyecekti...Arkadaşları sayesinde Mimoza bir insanın kafasını koparacak kadar (o yağmurda)hızla araba kullanmadığını fark edecekti...Töre cinayetiydi bu tamamen,Mimoza sadece yanlış zamanda yanlış yerden geçiyordu...

Nice kadının neden hapse girdiğini,erkeklerin ne kadar iğrenç varlıklar olabileceğini,işlenen her cinayetin,suçun sebebinin bir erkek olduğunu görüyoruz bu kitapta ne acıdır ki...

Bu kitabı yazarken çok araştırmış Canan Tan,yazılanların hepsine inanası geliyor insanın...Akıyor,okutuyor...Zaten 200 sayfalık,koca yazılı bir kitap...Bir günde biter.

Allah güzel insanlar çıkarsın herkesin karşısına...İyi günler hepimize...

No comments:

Post a Comment