23 September, 2016

Fank u Friday ❤️teşekkür Cuma'sı #114

Günaydın FUF'cular...Gecikmeli FUF karşımızda,işe geç kalabilirim,ama yine de yazacağım....

Her zamanki gibi başta sağlığa ve sevdiklerimin sağlığına müteşekkirim...


Karşıma çıkan renkli kumbaralara(sorun bakiim kaç kuruş var içinde şimdilik....Koskoca bir 0)


Teşekkür etmesini,takdir etmesini bilen yakışıklı,şahane totolu müdürüme...Gözümde kalpler var kendisine bakarken arada beni sinir etse de❤️


Bu reklama...Küvetteki sevgiliye kitap okuyan adam ve ona aşk ile bakan kadın..




Denemem için bana bu şekeri getiren Zeyneb'ime....Sevmedim o ayrı...


Fındığımı eksik etmeyen Yeliz'ime...


Eski Türk filmlerine ve ne zamandır yapmak istediğim işin bitmesine...Yegane kışlık hazırlığım ki çoğu fındığı kavururken yaktım:( 


Tarık Akan'a ve çocukluğuma kattığı güzelliklere...


Beni kapıda bekleyen komşumun kedisi Midnight'a...Hep mır mır kendisi ile konuşurken :) ve tabii ki çok adımlı günlere...


Bond street istasyonunda karşıma çıkan bu yazıya çok müteşekkirim..Bugün ne olursa olsun,pes etme!mutluluğu hak ediyorsun diyen bu notu oturduğum yerde buldum ki nadir otururum tren beklerken.Göreceğim varmış...

Mutlu olun,süper bir Cuma ve haftasonu diliyorum ❤️

2 comments:

  1. Merhaba, Blog Atlası'nda blog sayfanızdan kısaca bahsettim. Bilgi vermek istedim. Bu adresten ulaşabilirsiniz: http://blog-atlasi.blogspot.com.tr/2016/09/cilek-suyu.html

    Kolay gelsin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hemen gelip bakiyorum Tuna,cok tesekkurler:)

      Delete