02 September, 2016

FUF❤️fank U Friday ❤️teşekkür Cuması #112

Güzel Cuma...Çalışılmayan Cuma....Ben de sanki bir tatil havası 3 gün üst üste işe gitmeyince...Müteşekkirim Cuma'nın verdiği tüm pozitif duygulara....Aşka,sağlığa,mutluluğa...

Bunun dışında....


Sevdiklerim için kurduğum renkli,bol muhabbetli sofralara...


Kitchen in Red'in pişmeyen çilekli tart tarifine...Kolay,pratik,4 malzemelik doğumgünü keki;)


Nero'nun berryli crumble'ına,Pazar sabahı işe başlamadan önceki kısa keyfime...


Franca'mın sağlıkla gelen yeni yaşına ve işte bana verdiği güce...O'na baktıkça şikayet etmeye utanıyor,edenleri(kendim de dahil) kınıyorum.Bazı kadınlar,kahraman...Franca da benim kahramanım❤️❤️❤️


Ceren Yavuz'a ve kattıklarına.Bu ay ben de steptember'a katılacağım sayesinde.Cerebral Palsy'li çocuklar için.İlham,şevk ve bilgi verdiği için.@kardit_habitlab da sayesinde keşfettiğim başka bir şahane beyin.İkisini de takip etmenizi tavsiye ederim❤️


Serap'ım ve Arya'm ile geçen keyifli öğlen saatlerine ve köşe başlarına açılan bu pek "cool" kafeye...(bu kahvaltıyı daha büyük bir tabakta sunun diyecektim,ama sustum)


En sonunda hayatımın ilk dolmasını yapabilmiş olmama...


Yeni su kabımı düşünüp de alana çokkkkk müteşekkirim...Sıcakta,metroda buz gibi su çok iyi geldi:)

Ve tabii ki Eylül'ün gelmiş olmasına.Bence Eylül bayram gibi kutlanmalı.Ben her Eylül bir mutlu,bir motive ve bir heyecanlı...

Hepimize süper bir ay ve haftasonu diliyorum❤️

No comments:

Post a Comment