18 September, 2016

Kinoalı mercimek koftesi



Selam dostlar.Gecen gun canim mercimek koftesi isteyince,Turk markete  ince bulgur almak icin bir turlu gitmeye vakit ayiramayinca,evde bulunan kirmizi kinoayi kullanmak istedim.Iyi ki denemisim.

Sanirim kinoanin faydalarini bilmeyen kalmadi son yillarda.Hic kullanmadiysaniz,bir de bu sekilde deneyin derim.


Ben kinoayi onceden hasladim,bu seferki mercimek koftemi de kitchen in red'in uslubu ile yaptim ki aratirsaniz,bu tarifinde nice ipucuna da rastlayabilirsiniz.


Ise de yaninda salata ile goturdum,doyurucu ve pek lezzetli idi kanimca.

Bu olcu bana fazla geldiginden,bir kismini dondurdum.Henuz sonuc nasil oldu bilemiyorum.Buzluktan cikarinca,sonucu yorumlara yazacagim.Umarim iyi bir sonuc elde ederim,cunku buzlukta ogle yemeklerim icin hazir yemek olmasi beni cok rahatlatiyor ise giderken.

Keyifli gunler diliyorum.

No comments:

Post a Comment