06 October, 2016

FUF❤️teşekkür Cuma'sı #116

Selam FUF'cular❤️Mutlu,huzurlu,hayırlı bir Cuma dilerim❤️

Her zamanki gibi başta sağlığa,sevdiklerime,kendime karşı sabrım tükendiğinde bana benden çok sabır gösteren insanlara müteşekkirim:)




Fred ile yürüşlerimize,mis gibi Eylül havasına,şu ağacın altında güneşe nazır oturabildiğim huzurlu anlara...




Fuşya gibi bir bitkiyi yaratana çok müteşekkirim çok...Bu bir ağaç olmuş neredeyse,ağaçtan asılan balerinler diyorum fuşyaya ben:) Kimimiz küpeli diyor bildiğim kadarı ile.En sevdiğim pembe tonu olmuştur her zaman:)


Yürüyüşe giderken yanına şemsiye ve ceket almayan bana,son anda git ofisten al bir tane diyen Sam'e...



Öğlen yemeği ve yürüyüş sonrası içki ısmarlayan müdürüme...


Yürüyüşte hoş sohbeti ve cömertliği ile beni mest eden Jane'e...


"When it rains,look for the rainbow" Yağmur yağdığında gökkuşağı arayın...Hep arayan ve hep bulan gözlerime...


Taaa Samsun'dan bana tarhana taşıyan Yeliz'ime...


En depresif anlarımda bana bol kalorileri ile kucak açan Mc Donalds'a müteşekkirim :) (3 sene önce ne et yerdim ne de Mc)

Değişmeyen tek tek şey değişmedir diye hatırlatıp,değişen duygularımıza kucak açtığımız bir haftasonu diliyorum :)

No comments:

Post a Comment