28 October, 2016

FUF❤️teşekkür Cuma'sı #119

Günaydın...Sabah kahvemi içerken bir baktım FUF günü gelmiş...bu haftadan pek anlamadığım için,şaşırdım biraz;)

Her zamanki gibi en başta aileme,sevdiklerime ve sağlığıma müteşekkirim❤️



Serap'ımın aşuresine ve kahve keyfimize...Fincanların minnoşluğunu yerim:) Serap olmasa,bu sene aşure yiyemezdim:) Müteşekkirim!!!!



Bu hafta aldığım iki habere...Kardeşim yeni yaşına girdi bize verdiği hediye ile:) Ertesi gün de gelinciğim...Yazın yeniden teyze ve ilk kez hala olacağım :) inşanlah,herşey yolunda gitsin...


Karşıma çıkan yürüyüş işaretlerine.Love kelimesini gördüm önce,gerisini merak edince çektim karı ayağımla,karşıma çıkan "Tanrı seni seviyor!!"! Tam da sevilmiyor hissettiğim zaman:( Gel de telefon taşıma;)
 

Bu da haftanın ikinci işareti,yakın dönem hedeflerimden biri:) İnşanlah trafik korkumu yenip öğrenmek:)


Ve sonbaharın muhteşem fotojenikliğine,renklerine....aşığım  elimde değil!!!




Beckenham Place Park burası,daha önce baharlık,karlı hallerini de paylaşmıştım.Sabahları işe yürürken bu yoldan geçiyorum,tam bir saat...


Dileğimi duyup da gerçekleştirene çok şükür...Ruh sağlığı için yeniden başlamak gerek bazen,bu da bir cesaret örneği...O yüzden bu hafta çok müteşekkirim,bu şekilde devam etse hayatım,tamamım ben dostlar...Allah hepimizin gönlüne göre versin...







Hepimize mutlu,keyifli,doğaya daldığımız,nazik,sevgi dolu,anlayışlı bir haftasonu diliyorum❤️❤️❤️

2 comments: